Hauskat ralliaiheiset kuvat

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
Molemmat puhelut muuten liittyvät rikkoutuneeseen Toyotaan. Ensimmäisessä ratkesi mestaruus, toivottavasti ei toisessakin.
Meneeköhän kummelityyliin toinenkin puhelu.

"Siis siinä on siis niin paljon "pikkuvikaa" että 800 tonnia on AIVAN liian vähän palkkaa"
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Meneeköhän kummelityyliin toinenkin puhelu.

"Siis siinä on siis niin paljon "pikkuvikaa" että 800 tonnia on AIVAN liian vähän palkkaa"
Hahaa, tuostahan saisi enemmän tai vähemmän kömpelöllä editoinnilla aivan mahtavan pätkän, kun Tänak ja Märtin tutkivat Tommin pihalla Yaris WRC:tä yömyöhään :D
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
Hahaa, tuostahan saisi enemmän tai vähemmän kömpelöllä editoinnilla aivan mahtavan pätkän, kun Tänak ja Märtin tutkivat Tommin pihalla Yaris WRC:tä yömyöhään :D
"Penkin ja ratin välissä aivan liian vähän tilaa"
- KSSSHT
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
"Startti on rikki"
Yllättävän moni kys. sketsissä mainittu kohta muuten sopisi tuohon ideaasi, varsinkin kun miettii mitä ongelmia Yariksessa on ollut.

"Markkoo, täällä on syylärissä kauhee reikä"
"kato samalla se vesipumppu - se on paskana"
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Näytä liitetiedosto 26582

Tuli vastaan tällainen mainos Suomen Autourheilu-lehden numerosta 8/85. Kaikki GTV:n videoita katsoneet tietänevät A. Miikkulaisen suuren fanituksen N-ryhmää kohtaan, ja oheinen mainoskin osuu mukavasti kohteeseen. Paradoksaalista sinänsä, että juuri tuohon aikaan Miikkulainen itse harrasti ralleja N-ryhmän Peugeotilla.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
Vaikka olen itse henk. koht sitä mieltä et Latvalan yksityiselämän ruotimisen saisi jättää rauhaan / lähestulkoon kaikki siihen viittaavat kuvankäsittelyt on jollain tavalla mauttomia, niin tämä kyllä osui nauruhermoon. Kaksi ikonista suomalaiskuskin keskeytystä muokattuna yhteen kuvaan...

Näytä liitetiedosto 26590

...vaan mitäs kun tähän lisätään vielä yksi toinen, tuoreempi ja vähän iloisempi tapaus?
Näytä liitetiedosto 26591

Krediitit Facebookin Kuvankäsittelyn superammattilaiset-ryhmään* ja Pasi H:lle
(*= also known as KKSA)
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
En tiedä miten kuva on tarkoitettu tulkittavaksi, mutta itse näen siinä kaksi raudanlujaa ammattilaista. Ja on tuo oikean puoleinenkin hahmo jotenkin etäisesti tuttu.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
En tiedä miten kuva on tarkoitettu tulkittavaksi, mutta itse näen siinä kaksi raudanlujaa ammattilaista. Ja on tuo oikean puoleinenkin hahmo jotenkin etäisesti tuttu.
Ehkä vähän huonosti artikuloin (perkuleen tullamore dew ja pari huurteista, kun sekoittaa ajatuksetkin).

Ammattilaisia joo kumpikin, hatunnosto heille siitä, mutta nyt viittasin lähinnä siihen miten samankaltaisia kummankin suht tunteelliset reaktiot ovat olleet keskeytysten jälkeen (vaikka keskeytysten välillä on ollut lähemmäs 20v)
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Ehkä vähän huonosti artikuloin (perkuleen tullamore dew ja pari huurteista, kun sekoittaa ajatuksetkin).

Ammattilaisia joo kumpikin, hatunnosto heille siitä, mutta nyt viittasin lähinnä siihen miten samankaltaisia kummankin suht tunteelliset reaktiot ovat olleet keskeytysten jälkeen (vaikka keskeytysten välillä on ollut lähemmäs 20v)
Kyllä, isoja tunteita. Jari-Matin lippa on vielä vähän turhan lähellä, jotta siitä saisi revittyä huumoria (henkilökohtaisesti siis). Toivottavasti tilanne on eri vuonna 2039, kun voidaan muistella miten Latvala sitten kaikesta huolimatta ajoi 2020 maailmanmestariksi.
 

carl

Well-known member
Liittynyt
28.1.2009
Viestit
1387
Jari-Matti Latvala, ralliautoilun Paavo Väyrynen.
Latvalaa on usein verrattu monessakin asiassa Ari Vataseen ja itse asiassa nämä optimistiset comeback-haaveet esiintyi Vatasellakin 90-luvulla. Kun ura MM-tasolla käytännössä loppui kauden-94 jälkeen, Ari vielä tuon jälkeenkin julisti pyrkivänsä takaisin MM-tasolle ja ajavansa vielä 2000-luvulle saakka. Niinhän se tavallaan menikin, kun -98 ajoi 4 mm-rallia ja vielä 2003 yhden kisan. Tavoite tosin oli jatkaa aktiiviuraa tosissaan sinne asti. Siinä mielessä kuitenkin ihailtava piirre, ettei anna toisten puheiden lannistaa, vaan jaksaa taistella unelmiensa eteen.
 
Ylös