Hauskin F1 kuski

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Montoya ainakin oli hauska tyyppi tai on sitä varmaan vieläkin. Ainakin siinä videopätkässä, missä se kävelee suoraan kameramiehen kameraa päin. Tai siinä, missä se huutaa:mad_old: radioonsa "Fuckin Raikkonen, what a fuckin idiot". Ja monessa muussa radalla tapahtuneessa tilanteessa. :D

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
Jos minun henkilökohtaista mielipidettä kysytään niin titteli menee ehdottomasti Eddie Irvinelle.
Tässä mainio esimerkki

Muistan myös kerran lukeneeni F1-racing lehdestä, jossa haastattelija sanoi että olet 37v ja vuoden päästä 38v. Tähän päästyään Eddie keskeyttää ja laukoo " Olen 36v" Synttäreihin oli muistaakseni parisen viikkoa. Tarkka mies.

Nykykuskit ovat tasaisen harmaata massaa. Jotain särmää kaipaisi tähän touhuun. Tietenkin Kimi on sitä jonkun verran tuonut, mutta mutta..

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Monesti ku on kysytty voittajalta (tai jos ei kysytty niin ajateltu) että voitto oli helppo. En tiiä onko tää eka kerta, mutta mulle tää oli eka kerta ku näin jonkun vastaavan että oli!

Häkkinen siis heittää hetken huulta. Vaikka tää onki vakavaa eikä kukaan naura nii meitille jotenki uppoo tuommone läppä, vaikka on parempiaki ollu.

http://www.youtube.com/watch?v=0Q6s_LhLchk

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Oberfeldwebel sanoi:
Monesti ku on kysytty voittajalta (tai jos ei kysytty niin ajateltu) että voitto oli helppo. En tiiä onko tää eka kerta, mutta mulle tää oli eka kerta ku näin jonkun vastaavan että oli!
Parastahan tuossa on se että Schumi aina vastasi "It wasn't easy, obviously." tms. :D :D

Mikalle :thumbup:

Pade_

Well-known member
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
Oberfeldwebel sanoi:

Häkkinen siis heittää hetken huulta. Vaikka tää onki vakavaa eikä kukaan naura nii meitille jotenki uppoo tuommone läppä, vaikka on parempiaki ollu.

http://www.youtube.com/watch?v=0Q6s_LhLchk
Kumma kun kukaan ei nauranut tolle läpälle.
Mitä ne odotti Mikan sanovan enään ton "Oh yeah it was so easy you can´t believe it" jälkeen? "Kiitti, moi" tai jotain?:confused: