K.Yrjola
Well-known member
Kouvon ava:ssa on Uuno Turhapuro.
Niinkö, mielestäni siinä on se Samuli Edelman? Se Kanttori.K.Yrjola sanoi:Kouvon ava:ssa on Uuno Turhapuro.
Ei olla.jupla sanoi:Kohdennan kysymyksen ylläkirjoittaneille: oletteko lukeneet Koivulan & Södersvedin "Ornimisen sietämätön keveys"?
Siltäpä tuo näyttää.kouvotsvoni sanoi:Jopas on havaintorikkaalla päällä forumin pöllökustaat.
Pidä Nomi vaan havaintoelimesi suunnattuna mahdollisiin ulkoavaruudesta tuleviin tyyppeihin.Formulanomi sanoi:Siltäpä tuo näyttää.
Elimeni sojottaa ihan oikeaan paikkaan.K.Yrjola sanoi:Pidä Nomi vaan havaintoelimesi suunnattuna mahdollisiin ulkoavaruudesta tuleviin tyyppeihin.
S'oon ihan sun asias se.Formulanomi sanoi:Elimeni sojottaa ihan oikeaan paikkaan.
Tai sitten Uuno Turhapuro on Kouvo.K.Yrjola sanoi:Kouvon ava:ssa on Uuno Turhapuro.
Mun mielestä Uuno Turhapuro on Uuno. :dunno: Jos se ois Kouvo, niin se nimi ois Kouvo Turhapuro. Jospa Kouvo on Uunon poika kun on niin saman näköinen.AJ sanoi:Tai sitten Uuno Turhapuro on Kouvo.
Mä en ole kyllä huomannut sellaista.K.Yrjola sanoi:Kouvon ava:ssa on Uuno Turhapuro.
Kokemuksen mukanaantuoma etu.Jopas on havaintorikkaalla päällä forumin pöllökustaat.