Niin, itsekin olen miettinyt samaa Kubicasta. Totuus lienee se mitä Nick on itkenytkin, tulokkaat saavat liikaa huomiota. Ja Kubicastahan povattiin paljon Monzan jälkeen, eipä ole mies pysynyt Heidin kyydissä.Overhouse sanoi:Heidi on näköjään vauhdissa. Mutta miten Kubica on hidastunut näin paljon, osan voi selittää rengasmerkin vaihto, mutta kyllä se selitys vähän ontuu. Ettei vain suurlupauksesta olisi tullut kupla...
Huippukuskithan vasta viritteli autojaan ja sovitteli jarrupisteitään kun testikuskit Kubica, Wurz, delarosat ja muut ajeli pohjia. Johtuneeko uutispulasta mutta niiden aikojen laaja-alainen turha raportointi ja uutisointi ehkä vääristää perceptioita meillä kaikilla.Oberfeldwebel sanoi:Niin, itsekin olen miettinyt samaa Kubicasta. Totuus lienee se mitä Nick on itkenytkin, tulokkaat saavat liikaa huomiota. Ja Kubicastahan povattiin paljon Monzan jälkeen, eipä ole mies pysynyt Heidin kyydissä.
Itse odotin että Robertti ois antanut/tulee antamaan paremman vastuksen Nickille. Nyt Bahrainissa ero oli varsin suuri, jos kyse siis pelkästä vauhdista, mutta olihan se ero suuri McLaren kuskeillakin..
Tulkintaa, tulkintaa. Minusta hän vain kehuu hetkeä hienoksi, autonsa pitoa, muttei itseään (paitsi siitä, että Alonson ohella tiesi mitä oli tekemässä).Mikkonen sanoi:[Heidfeld] juuri kehuu itseään Alonson ohittamisesta (http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/04/520566)
Nick on syrjäänvetäytyvä tyyppi, joka ei mielellään jakele medialle lausuntoja. Ei ihan niin tuppisuu kuin Kimi, mutta välttelee julkisia promotilaisuuksia tätä enemmän. Se, että hänen lausunnoistaan ylittävät uutiskynnyksen juuri sopivan negatiivisiksi otsikoitavissa olevat jutut ei ole mitään yllättävää.En tietenkään tunne Heidfeldia ihmisenä, joten käsitykseni voi olla täysin mediavääristynyt. Ja tärkeintähän tietysti on, että auto kulkee, niin kuin se on tällä kaudella kulkenut tosi hienosti. Mutta suu voisi ehkä joskus pysyä kiinnikin joistakin asioista.
Yhdyn juuri tähän tekstiin.pmv sanoi:Mitä helvettiä Heidfeldin pitäisi nyt sanoa ettei sitä pidettäisi "itsensä kehumisena"? "Ohitukseni Alonsosta oli yksi lattean urani latteimmista hetkistä ja se johtui täysin kaikista muista tekijöistä kuin minusta itsestän."
Mun mielestä Heidfeldin jos kenenkä pitäisi nostaa omaa häntää paljon useammin. Mielestäni Nick ei julkisuudessa juuri totea muuta kuin faktoja tai hyvin perusteltuja mielipiteitä. Esim. uusien kuskien hypettäminen on varmasti Heidfeldistä ihmeellistä. Mutta millä paukuilla Nick sitten on eri mieltä valtamedioiden edustajien kanssa, eihän hän ole muuta kuin ajanut hypetettyä rookieta vastaan kilpaa samanlaisella autolla ja kepittänyt kaverin aika-ajoissa 8-1.
Varmasti Heidfeldistä oli katkeraa ettei hän päässyt McLarenille 2001, vaan sinne meni Räikkönen. Eihän Nick ollut kuin vasta vuodesta 1997 asti ollut McLaren-Mercedesin suojatti ja siihen astisella uralla tehnyt kaiken mitä kohtuudella olisi voinut odottaa. Siitähän Heidfeldin ura kääntyi pieneen notkahdukseen ja nousu alkoi vasta 2005 kaudella Williams-sopimuksen myötä. En ymmärrä miksi Heidfeld ei olisi saanut olla kitkerä aiheesta? Saako JJ Lehto olla kitkerä Flavio Briatorea kohtaan?
Olisiko Heidfeldin pitänyt todeta McLaren-paikan sivusuun mentyään että: "Olen onnellinen siitä että McLaren valitsi tallikaverini Kimi Räikkösen kuljettajakaseen seuraaviksi vuosiksi, eikä minua laisinkaan haittaa että tähän asti hyvä yhteistyö McLaren-Mercedeksen kanssa ajautuu umpikujaan eikä minulla ole ensi kaudeksi välttämättä kovin kilpailukykyistä kalustoa alla"
BMW:N Thiessen jakoi kommenttia talvella että olisivat mieluummin ajattamasa kahta nuorta ja kokematonta kuskia, kuin kokeneempaa kuskia, jolle heidän autonsa menee hukkaan. Tämähän oli suora piikki Heidfeldiä kohtan ja suora uhkaus että sopimus voidaan laittaa poikki. Heidfeldin olisi kaiketi tätäkin pitänyt kommentoida tyyliin: "Dr Theissenin kommentit nuorista kuljettajista ovat oikeaan osuvia, vaikkakin löin yhden sellaisen kohtalaisella marginaalilla ja hänen epäsuorat vihjaukset tallipaikkani menettämisestä nuorelle Vettelille ovat reilun pelin hengen mukaisia ja täysin perusteluja. On selvää että BMW:n ei kannata ajattaa minunkaltaista kuskia, jolle heidän autonsa ei ole heidän mielestä tarpeeksi hyvä."