FW08
Registered User of Talent
Ei. Kyllä se on niin, että tämän pallon pinnalla ei ole yhtäkään hyödyllistä yrityskonsulttia kuuna päivänä astellut.
Aika vahvasti sanottu siellä niin.Ei. Kyllä se on niin, että tämän pallon pinnalla ei ole yhtäkään hyödyllistä yrityskonsulttia kuuna päivänä astellut.
Niin sanottiinhan Salostakin "kyllä se varma on ja tiellä pysyy mut AIVAN LIIAN hidas" :idea:Minun mielestäni Heikki muistuttaa hyvin paljon Mika Saloa, F1-uratkin ovat melko samanlaisia: Heikillä yksi voitto, Salo lahjoitti ainoan voittonsa Eddie Irvinelle. Molemmat nopeita kuskeja, mutta eivät kuitenkaan samanlaisia lahjakkuuksia kuin Mika tai Kimi, tai jopa Keke. Jos Heikin ura tähän loppuu niin jossitteluja ei jää. Kaksi kautta Mclarenilla, kausi Renaultilla. Noissa talleissa tulosta olisi tullut jos lahjakkuutta olisi ollut riittävästi. Kakkoskuski yms. spekulaatiot voi unohtaa.
Olen sanojen Bamse.Aika vahvasti sanottu siellä niin.
Kuka sano...Niin sanottiinhan Salostakin "kyllä se varma on ja tiellä pysyy mut AIVAN LIIAN hidas" :idea:
Lisäksi Kovalaisen varikkostopit on rysitty Petrovin hyväksi lähes kaikissa loppukauden kilpailuissa. Haiskahtaa siltä, että Kovalaista aloitettiin savustamaan ulos tallista...Katselin kauden viimeisen kolmanneksen aika-ajotuloksia, ja Petrov on kiistatta päihittänyt niissä Kovalaisen. Aikaerot Caterham-kuskien välillä ovat olleet enimmäkseen pieniä, mutta kyllä se varmaan jotain kertoo, että Vitali on vaan kauden lopulla onnistunut toistuvasti punnertamaan tiukoissa tilanteissa aavistuksen verran Heikkiä paremmin.
Minulle on syntynyt vaikutelma, että Heikki on kritisoinut suomalaiselle lehdistölle Caterhamin päivitysosien toimimattomuutta kovin sanoin erityisesti Silverstonesta alkaen, vaikka mahdollisesti tyytymättömyyttä oli ilmassa jo ennen sitäkin. Kovalainen on suomalaisessa mediassa liputtanut sen puolesta, että auton aerodynamiikkaa pitäisi kehittää perinteisemmillä alueilla, kun taas Caterhamin insinöörit ovat keskittyneet pakoputkiston hiomiseen ja pakokaasujen ohjailuun. Tästä on saattanut syntyä erimielisyyttä Heikin ja tallin välille kulissien takanakin, kun Kovalaisen mielipiteitä ei olla huomioitu auton kehittämisessä. Cyril Abiteboul saattoi vihjata Kovalaisen näkökantoihin tallin sisäisissä keskusteluissa sanoessaan Maikkarille, että talli on pettänyt Heikin tarjoamalla luvattua hitaamman auton.
Lisää tallin ja Heikin suhteet ovat mahdollisesti rapautuneet, kun Kovalaisen manageri on avoimesti etsinyt paikkoja muista talleista. Kahtena ensimmäisenä vuonna Heikin suhteet talliin ja sen omistajaan Tony Fernandesiin olivat erittäin hyvät, mutta tällä kaudella suhteet eivät enää ole vaikuttaneet yhtä lämpimiltä -- erityisesti kauden loppupuolella on alkanut liikkua huhuja, että talli etsii kahta maksukuskia. Tallin rahatilanteellakin on tietysti tärkeä osansa kuskivalinnassa, mutta vieraisiin vilkuilu ei yleensä paranna suhteita nykyisen petikumppanin kanssa.
Viime kaudella Hamilton valitteli kadottaneensa "onnellisuuskuplansa", jota tarvitsi sataprosenttisiin suorituksiin. Heikillä ei selvästikään ole tällä kaudella ollut vastaavaa onnellisuusvyöhykettä ympärillään. Monissa kommenteissa Kovalainen on sanonut, ettei huonojen sijoitusten saa antaa vaikuttaa suorituksiin, mutta ehkä ne monet tyytymättömyyden aiheet ovat kuitenkin alkaneet vähän näkyä Heikinkin suorituksissa. Petrov on pystynyt puskemaan kauden lopulla sataprosenttisia suorituksia, kun taas Kovalaisen suorituksista on ihan viime aikoina tuntunut uupuvan se viimeinen rutistus.
Siinä tilanteessa vaan olisi myös Total Lotuksen osalta nähty. Eli ei tapahdu.Nyt Heikki vaan Lotukselle Kimin kaveriksi. Eiköhän tuo Grashjean oo jo nähty.
Lotuksella on nyt paljon uusia sponsoreita eikä tuollainen toilailu ole Totalilekkaan hyödyksi...Siinä tilanteessa vaan olisi myös Total Lotuksen osalta nähty. Eli ei tapahdu.
Rengaskokemuksesta saatavalla lisävauhdilla, saattaisi saada tallipaikan vuodelle 2014. Arvelen rengastuntemuksen antaneen Grosjeanille nopeusetua koko alkukauden, varsinkin Kimiin, mutta myös muihinkin kuskeihin. Loppukaudesta selvää hyötyä ei todennäköisesti enää ollut.Mutta luutavammin Heikki löytyy ensivuonna Pirellin testiauton penkiltä.
Eiks tää ole jo aika rankkaa offtopiccia sen lisäksi että silkkaa paskaa?Ei. Kyllä se on niin, että tämän pallon pinnalla ei ole yhtäkään hyödyllistä yrityskonsulttia kuuna päivänä astellut.
En tiedä haluaisiko Heikki enää sitä paikkaa vaikka tarjottaisiin. Vähän jäi nimittäin kitkerä maku suuhun. Jos olisin Heikki niin haistattaisin paskat kaikille ja ihan viimosen päälle, että kiitos vaan näistä kolmesta vuodesta.Eiks tää ole jo aika rankkaa offtopiccia sen lisäksi että silkkaa paskaa?
Petrov otti sitten sen rahasijan. Heippa vaan Heikille ja lunta luomaan lappiin.
Että näin tällä kertaamtv3 sanoi:- Ei tämä ihan silleen mennyt kuin ajattelin. Hyvät saumat siinä oli, mutta jokaisella varikkostopilla olimme vähän myöhässä. Aina kun alkoi sataa tai rata kuivumaan, pyysin päästä heti varikolle, mutta talli ei antanut mun tulla sisään. Siinä hävisin joka kerta aikaa. Tallille tämä oli hyvä tulos ja saimme sen sijan, mikä meille kuuluukin, mutta itselle jäi vähän huono maku tästä kilpailusta, Kovalainen summasi.