No niin haistankin, kun pierettääHaista paska!
Kuinka sulla noin jne...(?)Heikki!
Haista paska!
Jätkä jotain goatsea täällä harjoittaa.*pingottaa sulkijalihasta varmuuden varalle*
EIKU PITI KIRISTÄÄ EIKÄ PINGOTTAA! VOI SAATANANSA! NYT ON LAKANAT RIPULIPASKASSA, HEIKKI!Jätkä jotain goatsea täällä harjoittaa.
Nyt et voi koiraa syyttääEIKU PITI KIRISTÄÄ EIKÄ PINGOTTAA! VOI SAATANANSA! NYT ON LAKANAT RIPULIPASKASSA, HEIKKI!
Heikillä on kuulemma molemmat.Löytyiskö joltain kirjaa aiheesta: How to do clean goatse? tai Goatse for dummies?
Pitikö se nyt julkisesti kertoa?:mad_old:Heikillä on kuulemma molemmat.
Kun kysytään, niin kerrottaan.Pitikö se nyt julkisesti kertoa?:mad_old:
Viittikö kattoo kappaleen 18 sieltä lopusta. Goatse with hemorrhoids?Pitikö se nyt julkisesti kertoa?:mad_old:
Siellä kerrottiin pikaluvun perusteella, jotta olet menetetty tapaus. Kärsi.Viittikö kattaa kappaleen 18 sieltä lopusta. Goatse with hemorrhoids?
WTF! :mad_old: Kenest Heikist täs oikein puhutaan! Kovalaisestako?! Mitä ihmeen shittii täl palstal oikein on, oon tainu eksyä... :thumbdownHaista paska!
Psst, ei ole sun Heikistä kysymys. Täällä nyt välillä vaan on tällasta läppää, Heikki on tässä tapauksessa joku dompparin oma mielikuvitushahmo... :wink:WTF! :mad_old: Kenest Heikist täs oikein puhutaan! Kovalaisestako?! Mitä ihmeen shittii täl palstal oikein on, oon tainu eksyä... :thumbdown
Tästä moderaattorista. Joka kirjoittelee tähän alle näinWTF! :mad_old: Kenest Heikist täs oikein puhutaan! Kovalaisestako?! Mitä ihmeen shittii täl palstal oikein on, oon tainu eksyä... :thumbdown