Timanfaya
Group Speed Devils
U! Asia selkis!Tästä moderaattorista. Joka kirjoittelee tähän alle näin
U! Asia selkis!Tästä moderaattorista. Joka kirjoittelee tähän alle näin
No miksi minä muuten olisin varikolla päätä pyörittänyt, kun vähän väliä kuului naispuolisen huutamana "HEIKKI!"?U! Asia selkis!
Ai sinäkö se olitkin joka näytti siltä kun olisi ollut pakkoliikkeitä?! :ahem:No miksi minä muuten olisin varikolla päätä pyörittänyt, kun vähän väliä kuului naispuolisen huutamana "HEIKKI!"?
:ahem::ahem:Ai sinäkö se olitkin joka näytti siltä kun olisi ollut pakkoliikkeitä?! :ahem:
Ai sillä on niitäkin. :frown:Ai sinäkö se olitkin joka näytti siltä kun olisi ollut pakkoliikkeitä?! :ahem:
:ahem:Ai sillä on niitäkin. :frown:
Domppari kertoi yksistä, mutta EI SIITÄ SEN ENEMPÄÄ!!!!!Ai sillä on niitäkin. :frown:
Kannattiko kaahata? :eek!:Domppari kertoi yksistä, mutta EI SIITÄ SEN ENEMPÄÄ!!!!!
:yuck:Domppari kertoi yksistä, mutta EI SIITÄ SEN ENEMPÄÄ!!!!!
SITÄ PAITSI HEIKKI ON OIKEA IHMINEN!!!
Ei.. ei nyt kuulkaas.. ei täsmää nyt tämä tässä. EI TÄSMÄÄ! :nope:Tästä moderaattorista.
:alppu:Ei.. ei nyt kuulkaas.. ei täsmää nyt tämä tässä. EI TÄSMÄÄ! :nope:
No ei nyt ihan vielä, kohta.Kuulin huhua, että Heikkiä kiikutettaisiin parhaillaan Venäjän rajaa kohta. Sen verran huono mies on!
Venäjän tullimies pyysi nimmaria, sen verta suosittu olen!Ai kouvotsvonilla on nimikin! Tämä tästä nyt vielä puuttui kaiken muun lisäksi.
Menitkö sä onneton kirnuamaan kiljuasi luullen sen käyvän yhdessä yössä valmiiksi!Haista paska!