Helsingin saarto ja valtaus

Captain Howdy

Well-known member
*siirtyy Kuivasaareen ja ampuu pari laukausta 12-tuumaisella kaksoistornitykillä Kontulaan*

markoj

Custom User
En mä kyllä tiedä yhtään. Käpykaartiin ->

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mitäs tälle operaatiolle kuuluu?
Hyökkäävät joukot on ajettu takaisin lähtöasemiin. Tilanne oli välillä hyvin kriittinen, mutta Kaktus kävi sitten sanomassa hyökkäville joukoille, jotta menkäähän kotiin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hyökkäävät joukot on ajettu takaisin lähtöasemiin. Tilanne oli välillä hyvin kriittinen, mutta Kaktus kävi sitten sanomassa hyökkäville joukoille, jotta menkäähän kotiin.
Desantti Pyryf ei ole ainakaan ymmärtänyt poistua Kalliosta.

Vihollisen voimavaroja ja taistelumotivaatiota heikennetään tyhjentämällä kallion räkälät oluesta räkälä kerrallaan.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Täytyy sitten käydä herättämässä Kouvo kohmelostaan tuolta teltasta lähtöä varten, ja muistuttaa että vääntää aamukuset teltan ulkopuolelle.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ehdotan jonkinsorttista merisaartoa, varsinaisena tehtävänä viinalinjan katkaiseminen Tallinnan Superalkoon.

Operaatio Viinaarannasta alkaa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Operaatio Viinaarannasta on edistynyt sunnitelmien mukaan. Mannersuomen laivastojoukot ovat onnistuneet muodostamaan tiukan merimiinoitetun rajavyöhykkeen muutaman kilometrin päähän rantaviivasta.

Näytä liitetiedosto 16802

Vihollinen on saatu nyt saarrettua kaikista neljästä ilmansuunnasta. Tärkeä vihollisen taistelutahtoa ja sotilasmoraalia heikentävä operaatio on ollut myös viinayhteyden Viroon katkaiseminen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Näyttäisi vähän siltä, että Herttoniemestä on syytä luopua. :thumbdown Itävaltalaisrykmentin sotarikoksen takia koko niemi on asumiskelvoton. Toivon mukaan tuuli vie pahimmat kaasut Hinthaaraan.

burb

.
Mua ette saa muuten kuin elävänä. Tämä noin niinkuin varoituksena. Että kyllä täältäkin kato lähtee. Tai mä ainakin lähden, mulla on teejii nolla väbä ja tetsarit kineksessä ja vemppa sysärissä.