HighJackThis

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Ajattelin tarkastaa koneeni kyseisellä metodilla. Onko tässä jotain erityistä huomioitavaa ennen toimenpidettä, olen kuullut huhuja, että tällä saattaa saada koneen solmuun.

Olisiko jotain hyvää linkkiä ohjeisiin tms?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ajattelin tarkastaa koneeni kyseisellä metodilla. Onko tässä jotain erityistä huomioitavaa ennen toimenpidettä, olen kuullut huhuja, että tällä saattaa saada koneen solmuun.

Olisiko jotain hyvää linkkiä ohjeisiin tms?
Ei siihen mun mielestäni mitään sen ihmeellisempiä ohjeita tartte. Lataat vaan ja käynnistät ja sen jälkeen paiskaat logtiedoston/ulostuksen tuonne. Tuolla ja tuolla nyt kuitenkin olis jonkunlaista yhteenvetoa ja ohjetta suomeksi.

En ole koskaan kuullut, että tuo voisi saattaa koneen solmuun, eihän tuo kuitenkaan tee muuta kuin skannaa.

mjk

...
Kyllä sillä koneen saa solmuun jos alat ite fixaan niitä rivejä.

Helpoin konsti:
1. Asennat uusimman version ohjeiden mukaisesti.
2. "Scan and save logfile"
3. Sammutat ohjelman
4. Kopioit logfilen sisällön Virustorjunta.netin keskustelualueella olevaan hijackthis logi-osioon tekemällä sinne uuden aiheen johon postaat login.
5. Saat vastauksena yksityiskohtaiset ohjeet.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä sillä koneen saa solmuun jos alat ite fixaan niitä rivejä.
Tottakai voi saada, mutta en ymmärtänyt kysymystä ihan tuolla tavalla vaan mun ymmärtääkseni kysytitiin vain siitä, miten tuota käytetään ja onko sen käyttäminen vaarallista. HighJackThis ei siis tee mitään muutoksia vaan ne olisi tehtävä käsin.