Mikäs tämä "rane" juttu oikein on?Olga sanoi:Nyt peukkuja Ranelle! :thumbup:
kyllä.jäämies sanoi:Rane on siis Ahosen lempinimi?
joo, matti hyppäs kyllä hienot hypyt. tyylistä ei olis ollut 20 pistettäkään liikaa.Observer sanoi:Kultaankin olis ollut mahdollisuudet mutta Matti oli ainoa joka hyppäsi porukasta loisteliaasti molemmat hyppynsä.
jotenkin mulle on jäänyt aina sellanen vaikutelma, että hannulta puuttuu sellanen voittamisen halu, joka löyty esim. samppa lajuselta :dunno:Jr- sanoi:Vituiks meni taas Hannulta, eipä oo Hannu arvokisoissa koskaan loistanu. :frown:
Kyllä vaikutti, että tuossa olis jostain muustakin kyse kuin pelkästä halusta.leipurihiiva sanoi:jotenkin mulle on jäänyt aina sellanen vaikutelma, että hannulta puuttuu sellanen voittamisen halu, joka löyty esim. samppa lajuselta :dunno:
Mä repesin totaaliseen nauruun kun Frode Estil nousi sitä vikaa nousua. Ihan oli kuin oli katsellut pikakelauksellaObserver sanoi:Hohhoh, eipä näyttäny turskia viidenkympin rasitukset painavan. Tuossa kirissä ois Björgenkin joutunut koville. Huonompia ravinteita käyttävä Fredrikson jäi kuin seinään siinä viimesessä nousussa.