Hikaritesti

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
12 pahaa kysymystä – pärjäisitkö enää ala-asteella?
Sait 11/12 pistettä.

Huh, mikä hikari!

Muistat ala-asteen opeista kaiken oleellisen ja vielä enemmän. Näin fiksun ei yläastetta edes tarvitsisi käydä, suoraan lukioon vaan!
Eihän tuo nyt mikään mahdottomuus, paitsi äidin kieli, joista yksi väärin ja toinen arvaamalla oikein (kysyy eri kysymyksiä, mutta tuolla kertaa sattui kaksi sijamuotoihin liittyvää).
 
Viimeksi muokattu:

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
12 pahaa kysymystä – pärjäisitkö enää ala-asteella?

Eihän tuo nyt mikään mahdottomuus, paitsi äidin kieli, joista yksi väärin ja toinen arvaamalla oikein (kysyy eri kysymyksiä, mutta tuolla kertaa sattui kaksi sijamuotoihin liittyvää).
Se laittelee niitä ittestään kun oottelee eli pohtii vaikiata kyssää.
Tai sitten vaihtoehtosesti mun tietsikka on taas kerran hakkeroitu. Tai hommannu oman tietosuuden.
En tiijä en.
Josko tietsikka ois kiltti ja tois mulle naisen kans, kelpais semmonen puolta mua nuorempi hyvin.
Typynen tuo. Tuo.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Ei se osannu.
Sait 0/12 pistettä.

Hylätty suoritus - joudut menemään takaisin ala-asteelle!

Kehtaako tällaiseen kokeeseen äidin nimmaria hakea? Nyt äkkiä tekemään koetta uudestaan.
Aikonaan lukiossa piti käydä rehtorilla kosken hakenu äitikullan nimmaria. Olisi pitänyt tietty vaan kun itsekseni asuin, hae sitten kaukaa nimmaria. Rehtori ymmärsi kyllä, opettaja ei.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tein testin!


Sait 10/12 pistettä.

Pääsit ala-asteesta läpi heittämällä!

Olet elävä esimerkki siitä, että Pisa-Suomen loistosta on jotain jäljellä. Tällaisilla tiedoilla Suomi lähtee nousuun!
Ykstoista ois tullu, jos en ois klikannu ohi yhtä. Tosin tuurilla tuli pari. Vaikeeta oli ala-asteellakin, eikä oo helppoa vieläkään.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kävi niinku alakoulussa, en jaksanu edes klikata.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Tuollahan oli kysymyksiä mitä ei tasan tarkkaan ollut edes yläasteella. Tai sitten olen nukkunut.

Niin ja tulos oli 8/12
 
Ylös