jps sanoi:Elämä ei ole reilua, mutta ilman reilua ei ole elämää-
Niinpä niin, mutta ajatukset suuntautuvat kuitenkin ensisijaisesti ilmojen lämmetessä ja vastakkaisen sukupulen vaatetuksen vähentyessä... Niinpä niin.Micael sanoi:valoisuuden lisääntyessä ajatukset suuntautuvat väkisinkin muihin kohteisiin, kesään, tulevaan lomaaan jne.
Missäs se elämä pyöriikään? Niin, siinä hieman navan alapuolellahan se. :ahem:jps sanoi:Niinpä niin, mutta ajatukset suuntautuvat kuitenkin ensisijaisesti ilmojen lämmetessä ja vastakkaisen sukupulen vaatetuksen vähentyessä... Niinpä niin.
Mä en jaksa enää puolustella itseäni... Mutta nyt mä kaipaisin niitä suoria linkkejä missä olen puhunut absoluuttisista totuudesta. En ole missään tuollaista viljellyt. Toki mulla on oma näkökanta kuten sullakin, mutta harvemmin olen väittänyt omani olevan se ainoa oikea.Moe Szyslak sanoi:Tällä yleisellä asiakeskustelulla sulla ei ole mitään muuta annettavaa kuin demareitten mollaaminen ja provotoikkien perustaminen/ylläpitäminen.
Jaska tekee saman asian valtiovaltaa (verotus ja tv-lupa, valtion ylläpitämät toiminnot) kohtaa.
Kuka pälli niitä jaksaa enää edes kommentoida?
Kyllä mä käsitän että sulla on keskustapuolue tullut kotikasvatuksena, muttei se kuitenkaan ole se absoluuttinen totuus, vaikka kuinka niin kuvitteletkin pienessä päässäsi.![]()
Juu, ja varsinkin jos ne on pidemmän tovin olleet tyhjäämättä.jps sanoi:Juup ja tekee kipiätä kun kävellessä potkii niihin vahingossa.
Kai asioista saa keskustella. Mitäs sä piipität. Herra postasi Jaskan presidentti toikkiin monet kerrat, vaikka aluksi tuomitsi sen provotoikiksi, johon ei toiste aio kirjoittaa. :tongue:Moe Szyslak sanoi:Ihme piipitystä.
Perustahan taas yks SDP-SAK provotoikki ja lopeta toi piipitys.
Keskustelulla ja teidän provoilulla on yhtä paljon yhteistä kuin Räikkösen ja Iden ajotaidolla.patriot sanoi:Kai asioista saa keskustella. Mitäs sä piipität. Herra postasi Jaskan presidentti toikkiin monet kerrat, vaikka aluksi tuomitsi sen provotoikiksi, johon ei toiste aio kirjoittaa. :tongue:
:ahem:Micael sanoi:Muutamien hahmojen toimesta täällä keskustelu menee provoamiseksi ja liikaa toisten mielipiteiden mollaamiseksi. Pitäisi muistaa, että toisen mielipiteen kunnioittaminen ja huomioiminen voisi olla ehkä tarpeen, jotta keskustelusta tulisi asiallista ja jotta keskustelu voisi edetä hyvässä hengessä. Muuten ei tänne juuri viitsi kirjoitella, ellei tilanne sittén jatkossa muutu parempaan.
Kyllä sä Jones olet itse pahimman luokan agitaattori! :ahem:Moe Szyslak sanoi:Keskustelulla ja teidän provoilulla on yhtä paljon yhteistä kuin Räikkösen ja Iden ajotaidolla.![]()
Jos mä olen agitaattori (kannattaa nyt tarkistaa sanan merkitys sanakirjasta), niin siinä tapauksessa sä olet politrukki.patriot sanoi:Kyllä sä Jones olet itse pahimman luokan agitaattori! :ahem:
Sam sanoi:Odotapas, kun Nightwishin kirja on luettu erään forumistin toimesta :thumbup: