Hiljaista yleisellä alueella

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Elämä ei ole reilua, mutta ilman reilua ei ole elämää-

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Talvella kun on enemmän aikaa ja illat pimeitä, on myös aikaa kirjoitella ja ottaa enämpi kantaa asioihin. Kevään ja kesän tullessa ja valoisuuden lisääntyessä ajatukset suuntautuvat väkisinkin muihin kohteisiin, kesään, tulevaan lomaaan jne.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Micael sanoi:
valoisuuden lisääntyessä ajatukset suuntautuvat väkisinkin muihin kohteisiin, kesään, tulevaan lomaaan jne.
Niinpä niin, mutta ajatukset suuntautuvat kuitenkin ensisijaisesti ilmojen lämmetessä ja vastakkaisen sukupulen vaatetuksen vähentyessä... Niinpä niin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
jps sanoi:
Niinpä niin, mutta ajatukset suuntautuvat kuitenkin ensisijaisesti ilmojen lämmetessä ja vastakkaisen sukupulen vaatetuksen vähentyessä... Niinpä niin.
Missäs se elämä pyöriikään? Niin, siinä hieman navan alapuolellahan se. :ahem:

Mutta ei aina. Sateisina kesäoltoina voi kehitellä muutakin tekemistä kuin kirjoittelun asiallisiin juttuihin forumin asiapuolelle, kirjoitella vaikkapa vapaalla asiattomiin juttuihin asiattomuuksia ja asian vierestä.

Olen seuraillut ja lukenut näitä asiapuolen kirjoituksia ja monta kertaa on tullut mieleen kirjoittaa oma mielipide ja vastine, mutta kun asia helposti pyörähtää siksi, miksi se usein pyörähtää, niin enpä ole sen takia kirjoitellut. Monta asiallista kirjoittaja täällä on mutta valitettavasti muutama, joiden takia en vaan viitsi lähteä mukaan "keskustelemaan".

Ehkäpä joskus mukaan pieni pilke silmäkulmassa, sen aika näyttää.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tai voisinhan sen ilmaista näinkin: Monien mielipiteet vaan ovat hieman liian räväköitä minun makuuni ja osaksi senkin takia en oikein jaksa alkaa jatkamaan jotain villiksi virinnyttä keskustelua.

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Tällä yleisellä asiakeskustelulla sulla ei ole mitään muuta annettavaa kuin demareitten mollaaminen ja provotoikkien perustaminen/ylläpitäminen.

Jaska tekee saman asian valtiovaltaa (verotus ja tv-lupa, valtion ylläpitämät toiminnot) kohtaa.

Kuka pälli niitä jaksaa enää edes kommentoida?

Kyllä mä käsitän että sulla on keskustapuolue tullut kotikasvatuksena, muttei se kuitenkaan ole se absoluuttinen totuus, vaikka kuinka niin kuvitteletkin pienessä päässäsi. :eek:
Mä en jaksa enää puolustella itseäni... Mutta nyt mä kaipaisin niitä suoria linkkejä missä olen puhunut absoluuttisista totuudesta. En ole missään tuollaista viljellyt. Toki mulla on oma näkökanta kuten sullakin, mutta harvemmin olen väittänyt omani olevan se ainoa oikea.

Musta taas tuntuu, että sulla ei ole juuri muuta annettavaa tälle palstalle kuin tyrmätä muut vetoamalla heidän nuoreen ikäänsä ja käsket odottamaan kivesten laskeutumista. Tosi hedelmällistä kerrassaan. :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihme piipitystä.

Perustahan taas yks SDP-SAK provotoikki ja lopeta toi piipitys.

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Ihme piipitystä.

Perustahan taas yks SDP-SAK provotoikki ja lopeta toi piipitys.
Kai asioista saa keskustella. Mitäs sä piipität. Herra postasi Jaskan presidentti toikkiin monet kerrat, vaikka aluksi tuomitsi sen provotoikiksi, johon ei toiste aio kirjoittaa. :tongue:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Kai asioista saa keskustella. Mitäs sä piipität. Herra postasi Jaskan presidentti toikkiin monet kerrat, vaikka aluksi tuomitsi sen provotoikiksi, johon ei toiste aio kirjoittaa. :tongue:
Keskustelulla ja teidän provoilulla on yhtä paljon yhteistä kuin Räikkösen ja Iden ajotaidolla. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Micael sanoi:
Muutamien hahmojen toimesta täällä keskustelu menee provoamiseksi ja liikaa toisten mielipiteiden mollaamiseksi. Pitäisi muistaa, että toisen mielipiteen kunnioittaminen ja huomioiminen voisi olla ehkä tarpeen, jotta keskustelusta tulisi asiallista ja jotta keskustelu voisi edetä hyvässä hengessä. Muuten ei tänne juuri viitsi kirjoitella, ellei tilanne sittén jatkossa muutu parempaan.
:ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Micaelilta asiaa. Liika jankuttaminen on rasittavaa. Jos joku on mielipidettä A ja toinen mielipidettä B niin eikös mielipide A:n hahmo taas tuo omaansa esille ikään kuin se joka saa viimeisen sanan on voittaja...

Parasta on ollut kun on saanut lukea perusteltuja näkemyksiä asioista - vaikkei itse olisi samaa mieltä ko. asiasta. Mutta ehkä siinäkin oppii arvostamaan erilaisia näkemyksiä. Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin joskus tuntuu täällä olevan...

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Keskustelulla ja teidän provoilulla on yhtä paljon yhteistä kuin Räikkösen ja Iden ajotaidolla. :D
Kyllä sä Jones olet itse pahimman luokan agitaattori! :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Kyllä sä Jones olet itse pahimman luokan agitaattori! :ahem:
Jos mä olen agitaattori (kannattaa nyt tarkistaa sanan merkitys sanakirjasta), niin siinä tapauksessa sä olet politrukki. :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Ihan riippumatta siitä, mitä itse kukin on tai mitä edustaa, niin voisi keskittyä keskustelemaan itse asiasta eikä asian keskustelijoista.

Törni

Well-known member
Tarkemmin asiaa ajateltuani olen tullut siihen johtopäätökseen, että hiljaisuus on parasta mitä yleinen keskústelu pystyy tarjoamaan :alppu: