Himotuimmat älypuhelimet

Himotuin on

• Äänestäjiä yhteensä
    28
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Minkä haluaisit hankkia tai olet hankkinut halujesi mukaisesti?

Mangelo

Well-known member
Itse olen Nokiamiehiä Elop/Windowsmalleihin asti, mutta seuraavaks tarvis jotain muuta. Ei tosin ole just nyt tarvetta.

Joni

Well-known member
S3 tai S4 mutta ne on vaan tosin tosin turhan isoja mun makuun ja mielelläni haluisin jossa on qwerty näppis.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
hajun iiphooni. Se poimii 8 litraa mustikoitakin tunnissa. Tiedä mihin kaikkeen se oikein pystykään.

Lunssila

Well-known member
Lumia 720 olis ihan kiva. Vois vuodenvaihteessa päivittää puhelinta, kun edelliselle tulee 5 vuotta täyteen.

IWE

Well-known member
Eiköhän sitä joku hiukan isompi näyttöinen Lumia tule seuraavaksi hankittua, mutta siihen on vielä aikaa varmaan pari vuotta..

Nurtsi

Registered Loser
Lumia 720 olis ihan kiva. Vois vuodenvaihteessa päivittää puhelinta, kun edelliselle tulee 5 vuotta täyteen.
Tässä kesällä päätin hankkia ensimmäisen älypuhelimeni ja valitsin juuri kyseisen mallin. Muuten oli hyvä mutta uudesta puhelimesta oli näyttö paskana. Seuraavana päivänä kävin myymälässä vaihtamassa ehjän luurin tilalle ja hyvin on toiminut. On selvinnyt ehjänäkin muutamasta epämääräisestä ryyppyreissusta. Hyvä puhelin:thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Nokiaa olen aina käyttänyt, enkä näy syytä vaihtaa merkkiä, vaikka kaksi viimeistä, N97 ja Lumia 800, olivatkin osin pettymyksiä.

N97 oli muuten mun tarpeisiini hyvä, mutta kosketusnäyttö oli täysin ala-arvoinen.

Lumia 800 on taasen lukuisten päivitysten jälkeenkin edelleen keskeneräisen oloinen tuote. 97:eikassa oli vakiona monta sellaista ominaisuutta, joita ei löydy Lumiasta. Ainakaan vakiona. Ja minen kun viitti päivitellä ja latailla ominaisuuksia. Stna.

SOKO

Well-known member
Lumia 720 ostin pari viikkoa sitten.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Minullakin on tähän asti ollut aina Nokian puhelin, ja saattaa olla seuraavakin. Ehkä 820 tai 920. Toisaalta nyt on käytössäni N9, ja olen tykästynyt sen käyttöjärjestelmään niin kovin, että voisin harkita myös Jollan puhelinta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Minullakin on tähän asti ollut aina Nokian puhelin, ja saattaa olla seuraavakin. Ehkä 820 tai 920. Toisaalta nyt on käytössäni N9, ja olen tykästynyt sen käyttöjärjestelmään niin kovin, että voisin harkita myös Jollan puhelinta.
Juuri näin. Ihan MeeGon takia taidan nasauttaa Jollan. N9 hankin aikanaan periaatteessa hyllyyn keräämään (kuriositeetti)arvoa, mutta Jollan jälkeen se sitä tuskin kerää. Joten avasin paketista ja otin käyttöön ja totesin mainioksi käyttikseksi ja puhelimeksi.

Örfil

Guest
Mulla olis täysin turha Nokia 520 Lumia, 2 kk vanha.
Mukaan näyttösuoja + silikonisuojus.

100 e ja sillä lähtee. Kaupan päälle 20 tekstaria Alpulta inboxissa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mulla olis täysin turha Nokia 520 Lumia, 2 kk vanha.
Mukaan näyttösuoja + silikonisuojus.

100 e ja sillä lähtee. Kaupan päälle 20 tekstaria Alpulta inboxissa.
Aika saatanan paska kamera muuten tossa 520 mallissa. Ainakin tuossa muijan kapulassa. Saapi nähä, paraneeko kun se päivitys lopulta tulee luuriin.

Örfil

Guest
Tarjoan 500 000 euroa
Myyty. Laita rahat tilille "F1 Forumin Reiseri, Poste Restante Pirkkala".

Jätän puhelimen nyt tuohon kuusiaidan viereen. Hae kun ehdit. Ennen sateita ainakin kandee hakea.