Hissipolli

Hissipolli

• En paina mitaan, juoksen alas

Äänet: 19 38,8%
  • Painan molempia nappeja

Äänet: 3 6,1%
  • Painan ylospain-nuolta

Äänet: 4 8,2%
  • Painan alaspain-nuolta

Äänet: 41 83,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    49
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Kyllä näitä rouvashenkilöitä silloin tällöin näkee, jotka kuvittelevat, että saavat sen hissin suunnan vaihdettua maagisella kosketuksellaan. Viime viikolla viimeksi oli oikein kaksinkappalein, jotka yrittivät hissiäni saada eri suuntaan, mutta joutuvat siis käymään alimmassa kerroksessa ekana :D Toivottivat mulle hyvää päivänjatkoa...
Noita matkailijarouvia näkee aina silloin tällöin. Siitä voisi tehdä pollin onko ok mennä hissillä ensin alimpaan kerrokseen, jos rouvat olivat jo hississä ja haluavat ylimpään.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jos haluan NOPEASTI alas, rappusten välissä olevaa kuilua pitkin hyppäämällä ja H-hetkellä tarttuisin käsillä juuri ennen törmäystä.

Ylöspäin mentäessä on hieman kinkkinen juttu mutta toimii, jos käyttää räjähtämäisillään olevaa vesivaraajaa rakettina.

Trullinkaasu

Well-known member
Kävelen mieluummin, minun tuurillani se hissi kuitenkin jää jumiin siinä kesken matkan.

Tolerantti

Well-known member
Kyllä näitä rouvashenkilöitä silloin tällöin näkee, jotka kuvittelevat, että saavat sen hissin suunnan vaihdettua maagisella kosketuksellaan. Viime viikolla viimeksi oli oikein kaksinkappalein, jotka yrittivät hissiäni saada eri suuntaan, mutta joutuvat siis käymään alimmassa kerroksessa ekana :D Toivottivat mulle hyvää päivänjatkoa...
Kyseessä ovat siis hissi ESTÄJÄT!

Itse uteluun vastasin, että jalitse, mutta jos on kantamuksia, niin nappia alas. Monissa hotelleissa portaat on piilotettu jonnekin takavasemmalle, ettei niitä tahdo löytää, ovat korttilukon takana tai johtavat jonnekin muualle, kuin aulaan.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Tollasessa tilanteessa voi olla että menisin mieluummin rappusista. Mutta jos pitää hissillä mennä niin painan alaspäin nappulaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tollasessa tilanteessa voi olla että menisin mieluummin rappusista. Mutta jos pitää hissillä mennä niin painan alaspäin nappulaa.
Onko miulla jotenkin äärimmäisen sairas mielikuvitus vai näkeekö joku muukin jotain.. :doubtful:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Soitan kaikkien naapureiden ovikelloja ja painan ylös-nappia ja menen sisään hissiin.