Historic Race 2007

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
846
Siitä en tiedä mutta sunnuntaina oli sentään noin 3000 katsojaa. Umpisurkealla mainostuksella ihan hyvä tulos...
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11184
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Sunnuntaina ehdin ittekin paikalle, olihan tuolla ihan kohtuullisesti kansaa.

Tää oli eka kerta kun Historic Grand Race osui mulla vapaapäivälle, edellinen historic-ratakisa oli vielä sitä aikaa kun ajettiin vaan sprinttiä Apparalla... Olihan osa luokista mukana joskus Sport 2000 Tourilla (tjsp) mutta Roadsportteja en ollu koskaan ennen nähnyt.

Hienoja autoja, hienot kisat. Ainoa tapahtumaköyhä lähtö oli V8-RoadsportA:n jälkimmäinen uudelleenstartti, siinä oli ekan mutkan jälkeen vain yks ohitus 'yleisöalueella' ja erot koko ajan selviä.

No, Historic Formuloissa Rinne ainoalla 1,6-litraisella oli ihan suvereeni mutta alempana taisteltiin.

Tauko-ohjelmassakin oli nähtävää ja ihasteltavaa joten edes toista tuntia kussut aikataulu ei haitannut.

Kuuluttaja ei nähnyt lähtösuoran jälkeistä mutkaa joten se sai aikaa muutamia hassuja kommentteja mutta väliäkös sillä. Samoin jäi kertomatta vilppilähdöt ja rankaisut keltaisen lipun ohituksista joista näkyy tuolla mylaps.com:issa. 8€ ei ollut paha hinta lipusta, tuon verran sai monesti maksaa ratakisoista jo yli kymmenen vuotta sitten.
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
846
No joo. Mutta varsinainen juhlakisa vasta edessä... Mun kaltaiselle vakio appara kävijälle tuo iän ikuinen pirun paraati rupeaa kyllä maistumaan puulta, eli jotain uutta väliaika ohjelmaa sais kyllä kehittää...
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11184
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Petri L sanoi:
No joo. Mutta varsinainen juhlakisa vasta edessä... Mun kaltaiselle vakio appara kävijälle tuo iän ikuinen pirun paraati rupeaa kyllä maistumaan puulta, eli jotain uutta väliaika ohjelmaa sais kyllä kehittää...
Ööh, olikos tossa eilisen paraatissa jotain erityistä vikaa?

Mitäs muuten ehdottaisit. Funtsailin tässä tovin ja mulle ei oo väliaikaohjelmista juur jääny mieleen ku Mikael Sundströmin kaksipyöräilyt, jokin julkkispujottelu Unoilla sekä Kai O Sarlinin ja Otso Bremerin drag-race-näytös. Ja tosi epäonnistuneena helikopterilennätykset.

Niin, mun oma suosikkihan on että vedetään kisat sähäkästi läpi mahdollisimman tauoitta. Joo, tiedän...
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
846
ettelbruck sanoi:
Ööh, olikos tossa eilisen paraatissa jotain erityistä vikaa?

Mitäs muuten ehdottaisit. Funtsailin tässä tovin ja mulle ei oo väliaikaohjelmista juur jääny mieleen ku Mikael Sundströmin kaksipyöräilyt, jokin julkkispujottelu Unoilla sekä Kai O Sarlinin ja Otso Bremerin drag-race-näytös. Ja tosi epäonnistuneena helikopterilennätykset.

Niin, mun oma suosikkihan on että vedetään kisat sähäkästi läpi mahdollisimman tauoitta. Joo, tiedän...
Ei siinä sillein mitään vikaa ollutkaan vaan se rupeaa kyllästyttämään... Olenhan ehdotellut joskus vaikka stunt näytöstä tai jotain vastaavaa.
 
Ylös