Onko niillä ennen ollu 2 siipeä mukana? Muodot on ehkä hieman outoja, no kulmikkaita. Tässä linkki sivusta, jossa näytetään sivu ohjaimia tai jotain http://www.f1total.com/bilder/2004/gp/12ger/fr/113.jpg
Ovat muuten mielenkiintoisen näköisiä.FO110K sanoi:Ferrarilla 2 erilaista siipeä Hockessa mukana....
karmeen näkösiä nykyään noi etusiivet, ihan niiku joku ois "repiny" plasia irti ja moukaroinu lommoille noi
Jahas.Originally posted by Karvinen Tuomaristo kielsi BAR:n uuden innovaation
Renkaathan ovat aikamoisia vastuksia ja aiheuttavat pyörteitä. Ehkäpä näillä tasoitetaan renkaiden aiheuttamia häiriöitä ilmavirtauksissa.Tehomylly sanoi:Ovat muuten mielenkiintoisen näköisiä.
Vaikka fyysikko olenkin, niin ei tule yht'äkkiä mieleen että miksi tuollaiset selkeät epäjatkuvuuskohdat siipiprofiilissa olisivat eduksi. Lisää pyörteitä? Mutta miksi?
Tai sitten nuo leikkaukset parantavat siiven toimintaa kun ilmanvirta ei tule suoraan edestä. Mutkissahan etusiiven merkitys korostuu joten olisi itseasiassa loogista optimoida niiden toiminta kaarteisiin.ml sanoi:Renkaathan ovat aikamoisia vastuksia ja aiheuttavat pyörteitä. Ehkäpä näillä tasoitetaan renkaiden aiheuttamia häiriöitä ilmavirtauksissa.