http://helsinkipride.fi/fi/

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä nyt en usko homosotilaiden olevan sen parempia/kehnompia kuin muidenkaan.

En myöskään usko homouden kieltämisen vähentävän juuri lainkaan homostelua ja homojen määrää. Noista fanaattisimmista homojen vastustajista (mikäli nyt ovat itse oikeasti heteroita) luulisi niiden ymmärtävän jokaisen homon parantavan omaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla. Innokkaimat homofoobikot kun vaikuttavat älyllisiltä ominaisuuksiltaan sellaisilta, ettei luulisihan kärjessä olevan kumppania etsittäessä. Flaksi voisi käydä paremmin jos samaa sukupuolta olevista olisi esimerkiksi 90 % hinttareita.

Enpä usko omalla mielipiteellä olevan tuon taivaallista väliä sille onko joku homo tai ei.

Ei itselläni mitään homoja vastaan ole, kunhan ei niiden aktia joudu katselemaan tai siihen osallistumaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaahas, näinköhän sitten meni F1-Forumin jäsentapaaamisen ohjelma uusiksi :dunno:
Ei välttis, koska jps:n näkö nyt voi krenklata ja eihän tarvii sitä mennä hakkailemaan.

Eli vedetään vaan vanhoilla kaavoilla ja voiteilla!
 

pyha henki1

Well-known member
Liittynyt
21.7.2015
Viestit
53
Sijainti
Siellä ja täällä
Ei itselläni mitään homoja vastaan ole, kunhan ei niiden aktia joudu katselemaan tai siihen osallistumaan.
Ei siis tekis tiukkaa katsella esim. Halosta ja Arajärveä harrastamassa peppuseksiä tai peräti osallistua kolmantena pyöränä, mutta Jjusbista ja Alppua taasen tekis?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Viimeksi kun oltiin silleen, niin Halonen ja Arajärvi löivät tahtia tamburiinilla.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16904
Tiesin tuosta tapahtumasta liian myöhään ja sit harmitti kun kuulin ja näin että liikkellä oli paljon nuoria meininkimuijia. Muuten itse tapahtumasta en muutoin oo tienny / kiinnostunut mut ne meininkimuijat. :3 #cimlife4ever
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Tiesin tuosta tapahtumasta liian myöhään ja sit harmitti kun kuulin ja näin että liikkellä oli paljon nuoria meininkimuijia. Muuten itse tapahtumasta en muutoin oo tienny / kiinnostunut mut ne meininkimuijat. :3 #cimlife4ever
Eikös sulla ollut tyttöystävä nykyään?
 
Ylös