AJ
Well-known member
Mutta lauantaina vedit kaksin käsin?Mä olen edelleen jumissa vaikka en perjantaina ottanut edes paljoa. Ihmedarra.
Mutta lauantaina vedit kaksin käsin?Mä olen edelleen jumissa vaikka en perjantaina ottanut edes paljoa. Ihmedarra.
Maabörje kalauttanut ja jättänyt puurot jälkeensä?Kalikalla päähän lyöty olo.
Ei ole näkynyt.:thumbfh:Maabörje kalauttanut ja jättänyt puurot jälkeensä?
Sulla taitaa nyt toi kuva vastata olotilaa?Joku oli oksentanut meidän vessassa eilen. Pöntön luukku oli tietysti kiinni. Pääs aamulla siivoileen. Nyt ei oo krapula, mutta taisin olla melko päissäni eilen. :alppu:
Erittäin vahvasti. Kohta uusiks. Pikkujoulut on vasta tänään :alppu:Sulla taitaa nyt toi kuva vastata olotilaa?
Otit niinku löysät pöntön kannelle?Erittäin vahvasti. Kohta uusiks. Pikkujoulut on vasta tänään :alppu:
Katsoiko tekijä aamulla peilistä?Joku oli oksentanut meidän vessassa eilen. Pöntön luukku oli tietysti kiinni. Pääs aamulla siivoileen. Nyt ei oo krapula, mutta taisin olla melko päissäni eilen. :alppu:
Toihan on melkeen yhtä legendaarista kuin istua pöntöllä yhdellä pakaralla ja paskoa pöntön ohi.Joku oli oksentanut meidän vessassa eilen. Pöntön luukku oli tietysti kiinni. Pääs aamulla siivoileen. Nyt ei oo krapula, mutta taisin olla melko päissäni eilen. :alppu:
Minä joskus onnistuin kusemaan ohi istualtaan. Krapula-oloa helpotti kovin toki.Toihan on melkeen yhtä legendaarista kuin istua pöntöllä yhdellä pakaralla ja paskoa pöntön ohi.
Miten oluesta saa siivuja tai konjakista leikattua?Join eilen kolme kokonaista olutta ja siivun neljättä, sitten en vaan jaksanut. Krapulan toki sain aikaiseksi.
Joku oli siirtänyt pöntön paikkaa??? ja istuit lattialleMinä joskus onnistuin kusemaan ohi istualtaan. Krapula-oloa helpotti kovin toki.
Taidolla ja kovalla työllä. Ja ihan hyvin.Miten oluesta saa siivuja tai konjakista leikattua?
En minä lattialle, jotenkin taidolla se onnistui..niin no kerran unohtui hönöpäissään kannen nosto lailla geiloordin. Kyllä sitä saisivat kaikki olla humalassa/krapulassa niin en tuntisi itseäni niin tyhmäksi.Joku oli siirtänyt pöntön paikkaa??? ja istuit lattialle
On muuten aika yleinen selitys, että joku on vaihtanut kaakelikulhon paikkaa, kun itte on kussut ohi.