EdHunter
Uuden Englannin Nahkamies
Huh krapula, tulipa juhlittua lakkia eilen... :alppu:
Viime yönä tuli oltua aika päissään, kun olin itsekin juhlimassa lakkia, mutta onneksi vältyin darudelta :ahem:Huh krapula, tulipa juhlittua lakkia eilen... :alppu:
Väärä toikki! Modet herätys!!Ei krapulaa, vaikka tuli huiskittua Pelle Miljoonan keikalla. Poliisitkin kävivät siellä ja veivät hippipunkkareita muassaan.
Itse olet väärässä toikissa.Väärä toikki! Modet herätys!!
Ketäs siellä sitten esiintyi :eek!:Ei krapulaa, vaikka tuli huiskittua Pelle Miljoonan keikalla. Poliisitkin kävivät siellä ja veivät hippipunkkareita muassaan.
Pelle & Miljoona. ..niin ja UnabomberKetäs siellä sitten esiintyi :eek!:
Tänään olo tuntuu jo paremmalta
Eikö ne tajunneet itse Pelleä viedäPoliisitkin kävivät siellä ja veivät hippipunkkareita muassaan.
Eivät sentäs. Siellä se pysyi rumpujen takana, urpålauma eturivissä sen sijaan meinasi pistää säpäleiksi turva-aidan ja moshasi niin, notta lensi oluet tuopeistansa monen niskaan.Eikö ne tajunneet itse Pelleä viedä
Eli siis normaalia "Pelleilyä" :thumbup:Eivät sentäs. Siellä se pysyi rumpujen takana, urpålauma eturivissä sen sijaan meinasi pistää säpäleiksi turva-aidan ja moshasi niin, notta lensi oluet tuopeistansa monen niskaan.
Eivät sitten olleet juppihippipunkkareita, sillä ne olis älynneet itse vaihtaa paikkaa.Ei krapulaa, vaikka tuli huiskittua Pelle Miljoonan keikalla. Poliisitkin kävivät siellä ja veivät hippipunkkareita muassaan.