Alkaako mennä nyt jo nousuhumalan puolelle?Oli aamulla. Imperfekti huomaa. Isot pojat ja tuhma tytöt tietää.
Alkaako mennä nyt jo nousuhumalan puolelle?Oli aamulla. Imperfekti huomaa. Isot pojat ja tuhma tytöt tietää.
Kulmakerroin jo hyvä. Mulla on nyt maailman kaunein tarjoilija. Poikkea, mieles tekee kuitenki.Alkaako mennä nyt jo nousuhumalan puolelle?
Ai saatana, huomasin vasta nyt.Kulmakerroin jo hyvä. Mulla on nyt maailman kaunein tarjoilija. Poikkea, mieles tekee kuitenki.
Jos heti lähdet ja juosten menet, niin ehdit vielä!Ai saatana, huomasin vasta nyt.
Ajoissa liikkeelläLaskuhumala ja huono olo:thumbfh:
Niimpä :thumbup:Topic: Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen
Ajoissa liikkeellä:thumbup:
Mikä päiväAloitin siinä ennen kahta![]()
Ei siis mitenkään halvat kännitOlen ollu jo kohta pari viikkoa päissään naisista tai siis naisesta. :ahem:
Mulla on nyt baarireissun jälkeen laskuhumala ja ihan selvä ja hyvä olo! :ahem: En tosin voinut nyt juoda yhtä paljon kuin normaalisti huomisen karting-kisan takia, ja kun joudun vielä ajamaan Turkuun asti.Laskuhumala ja huono olo:thumbfh:
Tervetuloa. Täällä on aika vaativa ja äänekäs yleisöMulla on nyt baarireissun jälkeen laskuhumala ja ihan selvä ja hyvä olo! :ahem: En tosin voinut nyt juoda yhtä paljon kuin normaalisti huomisen karting-kisan takia, ja kun joudun vielä ajamaan Turkuun asti.
Jättäsit joskus kartingin väliin niin ei tarvis baarireissuja jättää väliin/kesken? :alppu:Mulla on nyt baarireissun jälkeen laskuhumala ja ihan selvä ja hyvä olo! :ahem: En tosin voinut nyt juoda yhtä paljon kuin normaalisti huomisen karting-kisan takia, ja kun joudun vielä ajamaan Turkuun asti.
Kokeilisit kartingia joskus, niin tajuaisit kuinka hienosta lajista on kyse! :ahem:Jättäsit joskus kartingin väliin niin ei tarvis baarireissuja jättää väliin? :alppu: