Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Töikaverin tuparit juhlittu. Tuli harjoiteltua Häkkis-englantiakin sitten oikein olan takaa kun mukana oli yksi USA:sta lähtöisin oleva.

Kotimatkalla naistöikaveri vielä takapenkillä vähän vihjaili kaksistaan jatkoja jossain baarissa, mutta jotenkin olin niin nuutunut ja lukossa sekä että humalassa, etten kyennyt.

Sehän ois saattanut mennä vaikka fistaamiseksi!
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Kotimatkalla naistöikaveri vielä takapenkillä vähän vihjaili kaksistaan jatkoja jossain baarissa, mutta jotenkin olin niin nuutunut ja lukossa sekä että humalassa, etten kyennyt.
Tuossa tilanteessa kylmä limonadi on poikaa jos ne ei auta niin korjaus sarja avuksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tuossa tilanteessa kylmä limonadi on poikaa jos ne ei auta niin korjaus sarja avuksi.
Harmittaahan tuo, kun olen itsekin hänen läsnäolonsa työpaikalla tiedostanut ja joka pirskeissa hän itse tai MUUT jollain tapaa aina tuovat esiin, että sinkku on hän. Hakeutuu aina lähelle, ym.

Että sillai kiinnostusta läheisempäänkin tuttavuuteen voisi olla, mutta olin niin vitun väsynyt ja vässykkä ja kaikkee!!!

PS: Hellepäivä + krapula = vitun-homo yhdistelmä.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Harmittaahan tuo, kun olen itsekin hänen läsnäolonsa työpaikalla tiedostanut ja joka pirskeissa hän itse tai MUUT jollain tapaa aina tuovat esiin, että sinkku on hän. Hakeutuu aina lähelle, ym.

Että sillai kiinnostusta läheisempäänkin tuttavuuteen voisi olla, mutta olin niin vitun väsynyt ja vässykkä ja kaikkee!!!

PS: Hellepäivä + krapula = vitun-homo yhdistelmä.
Nonni. Taisit nyt sitten antaa semmoisen SIGNAALIN että EI KIINNOSTA! Siinä meni tsäänssit.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nonni. Taisit nyt sitten antaa semmoisen SIGNAALIN että EI KIINNOSTA! Siinä meni tsäänssit.
Ei muuten ollut eka kerta. Jos ei oltais samassa duunissa, ni en tiedä toimisinko jotenkin erilailla.

Liikaa jännitteitä. Ei pysty.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tupr, matkalla ja silleen, huh, ja sitten ei kuitenkin, joten ikkuna kiinni. Avain tippuu, mutta auki. Särkee. Kahvi.

Also the basslines were mellow.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän tulee semmosta tekstiä, jotta ei ole tainnut ihan äsken olla forumin promillemäärä tätä luokkaa klo13 päivällä.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Hm... Lähteäkkö naistöikaverin kanssa jatkoille vai mennäkkö kotiin nukkumaan ja KOODATA aamulla krapulassa. Siinäpä pulma.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei muuten ollut eka kerta. Jos ei oltais samassa duunissa, ni en tiedä toimisinko jotenkin erilailla.

Liikaa jännitteitä. Ei pysty.
Sähän päästät tietenkin paljun täyteen viileää vettä ja kutsut sen kylpee sinne. Sillee niinku lohdutukseks huonoista jatkoista jne jne

Vähän kato viileää valkkaria ja pientä purtavaa jne..

Tsemiä ja yritystä vähän nyt kato :thumbup::thumbup:
 
Ylös