Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

AJ sanoi:
Ei se ollut tuokaan. Soitin nimittäin siihen ja sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.
Soitin poliisillekin, mutta he eivät taasen tahtoneet kertoa vangeistaan mitään. :frown:

Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.

Oikeastaan ei kovin paha olo olekaan. Söin juuri ja väsyttää vain kovasti. Illalla aattelin käydä pitkällä kävelylenkillä.

Huh krapula, enkä edes ollut päissäni. Eli meikäläisen kahdeksan viikon kurkkukipu alkoi viime yönä.

AJ sanoi:
Huh krapula, enkä edes ollut päissäni. Eli meikäläisen kahdeksan viikon kurkkukipu alkoi viime yönä.
Krapulaa ei voi olla jos ei ole juonut alkoholia! Peelo!

patriot sanoi:
Krapulaa ei voi olla jos ei ole juonut alkoholia! Peelo!

Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Ei toi AJ mua käytöksellään häiriköinyt, mutta ehkä patriot on herkkänahkaisempi... :doubtful:

Mutku sanoi:
Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Ei toi AJ mua käytöksellään häiriköinyt, mutta ehkä patriot on herkkänahkaisempi... :doubtful:

Onks Patriotilla esinahkaa lain :doubtful:

Mutku sanoi:

Ohjus tässä on lähimpänä noita tunnusmerkkejä.. :rolleyes:

Täytyy myöntää, että kärsin krapulaa tänään... Unta noin. hmm...yhteensä ehkä 30 min ajan bussissa ja 20 min ajalta lentokoneessa ja liikaa alkoholia. NYt kuulin, että minun pitäisi lähteä tänään illalla !"yhdelle" ruotsikavereiden kanssa... :nope:

312T4 sanoi:
KAAMEA KANKKUNEN ON OLLUT LOMALLA MONENA AAMUNA :thumbdown :wink:

Sehän on hyvä, että kankkunen on lomaillut. Mutta se huono puoli siinä on, että kun se seuraavan kerran alkaa paiskia töitä, se jaksaa pidempään ja kovemmalla intensiteetillä.