Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Haa

Ei ole krapulaa, ei. Kuka sitä nyt parista oluesta ja ginihörpystä humaltuu.

Nuoremmalla jälkikasvun edustajalla taitaa kyllä olla. :D
Olin kuulevinani krapulaa ennustavaa yökköötä ja örinätä viime yönä WC-tiloista?

Olen ollu jo kohta pari viikkoa päissään naisista tai siis naisesta. :ahem:

Mulla on nyt baarireissun jälkeen laskuhumala ja ihan selvä ja hyvä olo! :ahem: En tosin voinut nyt juoda yhtä paljon kuin normaalisti huomisen karting-kisan takia, ja kun joudun vielä ajamaan Turkuun asti.

Tervetuloa. Täällä on aika vaativa ja äänekäs yleisö :rolleyes:

Mulla on nyt baarireissun jälkeen laskuhumala ja ihan selvä ja hyvä olo! :ahem: En tosin voinut nyt juoda yhtä paljon kuin normaalisti huomisen karting-kisan takia, ja kun joudun vielä ajamaan Turkuun asti.

Jättäsit joskus kartingin väliin niin ei tarvis baarireissuja jättää väliin/kesken? :alppu:

Jättäsit joskus kartingin väliin niin ei tarvis baarireissuja jättää väliin? :alppu:

Kokeilisit kartingia joskus, niin tajuaisit kuinka hienosta lajista on kyse! :ahem:

Edit: Tiedän kyllä, että olet jo kokeillut joskus vuonna 2005. ;)

Haa! Ei oo itellä, mutta soittelin mutsille ja oli ihan hirveässä krapulassa. Vessaan piti lähteä kesken puhelun! :D Oli eilen ollut vanhalla puolen sukua ja olivat kummitytön kans saunoneet pitkän kaavan mukaan. Taisi mutsilla olla edellisen kerran krapula joskus 70-luvun lopulla ruotsinreissussa. Ja kännissä olemiset elämänsä aikana pystyy laskemaan yhden käden sormilla.

Pikkasen huvitti kyllä ja pääsinpäs vähä kuittamaan. ;)