Huonoja vitsejä tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kortteen Topi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kalevi: tuo oli PALJON parempi vitsi kuin edellinen. Jopa hieman hymyttää...

Originally posted by Sam:
<STRONG>Silkku-kulta: älä nyt käsitä väärin. En tietenkään tarkoittanut että olisit noin vain "poimittavissa". </STRONG>

Tosta viel sen verran, et... kylhän sä tiedät, ettei mua poimita ees ryyppäämään noin vain... ;) ;) ;) ;) ;)

Silkku: tiedän jopa senkin, ettei sua edes niin vain poimita kameran filmille (vaikka oletkin kuvauksellinen).

Nyt Kalevikin löysi niitä huonoja vitsejä ;)

täs viä yks:

Yks turkulaine poliis tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles.
Kaveri kysyvä ett kui sää ny tollai tänn tuut? Munasillas oleva vastas: -
mnää oli illal yksil kutsuill, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja
joku huus, ett ny äkkiste si kaik vaattee pois ja hommiin. ja tääl mä ny oon.

Silkku: enkö silti ollut kohtelias ja kunnoittanut kaunista vastakkaisen sukupuolen edustajaa?

Kalevi: tuostahan voisi joku Suomi-neidon per*... asuva konstaapeli loukkaantua... :D

Perk... Kuulin eilen todella huonon vitsin, mutta se oli niin huono ettei jäänyt mieleen :(

Originally posted by RK-62:
<STRONG>Perk... Kuulin eilen todella huonon vitsin, mutta se oli niin huono ettei jäänyt mieleen :(</STRONG>

Tää oli kyllä toosi huono vitsi.

Sam: Näin teit... Mut pikku piru tais iskeä hetkeä ennen kuin mä häivyin... :)

[ 27-07-2001: Message edited by: Silkku ]

Silkku: olet varmaan nähnyt sen kuvan siitä tiskiltä. Mielestäni en tehnyt silti mitään väärää :rolleyes:

Voin toki ottaa sinusta niin paljon digikuvia kuin haluat ;) :)

Originally posted by Sam:
<STRONG>Silkku: olet varmaan nähnyt sen kuvan siitä tiskiltä. Mielestäni en tehnyt silti mitään väärää :rolleyes:

Voin toki ottaa sinusta niin paljon digikuvia kuin haluat ;) :)</STRONG>

En muuten ole... enkä haluakaan nähdä... :) PP vain totes siinä tiskillä 'roikkuessamme', et otit kuvan...

Just just! :p

Mies halusi katsoa televisiosta jalkapallo-ottelun, mutta hän huomasi, että antenni oli rikki. Niinpä hän kiipesi katolle korjaamaan antennia. Kun korjaustyö oli valmis ja hän palasi television ääreen, jalkapallo-ottelu olikin jo päättynyt!

Krapulaa edeltävänä iltana tulisi välttää alkoholin käyttöä.

Oletko kuullut blondista, joka hyppäsi laskuvarjolla? -Hän hyppäsi maan ohi.

Vanha muittei mauton:

Mistä pikkuveli tietää, että isosiskolla on menkat?
-Isän kulli maistuu verelle.