Huvittavin typeryys

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Todella paska ehdokas. Vaikka silmät kirkasvaloa aamulla vierastaisivatkin, niin aina voi käyttää korvavaloa. Suolihuuhtelu on yhä kirkkaassa johdossa etsiessämme huvittavimpia typeryyksiä.
Saattaa olla, mutta pyynnöstä toin julki varsin huvittavan typeryyden. Tosin tuo korvavalo mennee kirkasvalosta nipin-napin ohi typeryyslistalla.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Saattaa olla, mutta pyynnöstä toin julki varsin huvittavan typeryyden. Tosin tuo korvavalo mennee kirkasvalosta nipin-napin ohi typeryyslistalla.
Tosin tuosta korvavalosta on ihan hiljattain ttullut tieteellistä tutkimustietoa lääketieteellisistä yliopistoista, jossa hyödyt olivat kiistattomat. Varmaan nämä suomalaiseet yliopistot saavat lähitulevaisuudessa huuhaa-nobelit ja tohtorin väitöskirjat perutaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tosin tuosta korvavalosta on ihan hiljattain ttullut tieteellistä tutkimustietoa lääketieteellisistä yliopistoista, jossa hyödyt olivat kiistattomat. Varmaan nämä suomalaiseet yliopistot saavat lähitulevaisuudessa huuhaa-nobelit ja tohtorin väitöskirjat perutaan.
Joo, kuulin aiheesta radiosta muutama viikko sitten. Pidätän kuitenkin itselleni oikeuden pitää sekä kirkasvaloa, että korvavaloa poppamiestason huuhaajuttuna. Ihan näin yksityishenkilönä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kertoisko joku mulle mitä helvettiä on glaubersuola? Ensimmäistä (ja hyvinkin mahdollisesti viimeistä) kertaa kuulen kys. aineesta puhuttavan tässä toikissa.

Lunssila

Well-known member
Mitenkäs haju noi uskonnot? Eikö ne pääse kuitenkin aika korkealle listallamme? Mun mielestä ainakin.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Tää koko toikki on yks iso jarna-ansa. Kohtalaisen onnistunut vieläpä.
Joka ainoa hajun postaus on jarna-ansa. Mutta mikäs tässä, sipsiä ja kaljaa kuluu vaan tuhottomasti tätä toikkia selaillessa. :thumbup:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Oon vähän harmissani, että korvakynttilä jäi kollektiivisen sisäpesunärkästyksen jalkoihin, vaikka on toki ihan viihdyttävää seurata, kuinka foorumin kuntopiiriläiset puolustelevat letkuperseilyä kiihkon vallassa.

oldez

Well-known member
Oon vähän harmissani, että korvakynttilä jäi kollektiivisen sisäpesunärkästyksen jalkoihin, vaikka on toki ihan viihdyttävää seurata, kuinka foorumin kuntopiiriläiset puolustelevat letkuperseilyä kiihkon vallassa.
Ei tässä kai kukaan puolusta letkuperseilyä vaan pikemminkin vastustaa tota Hajun perseilyä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Huvittavin typeryys mistä olen kuullut on "Syötä lihavia naisia-baari". Onneksi ei ole vielä tänne maailmankolkkaan rantautunut.:doubtful:

Knoukka

Well-known member
Ei tässä kai kukaan puolusta letkuperseilyä vaan pikemminkin vastustaa tota Hajun perseilyä.
Joo, mutta ammattipiireissä sitä sanotaan kiihkon vallassa puolusteluksi ja kuntopiirikin näemmä tuli jo mukaan suoremman provon puutteessa. Heh. Mahtaa olla vaikeaa. :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aika pitkälti jatkavat samaa linjaa noiden Gillian McKeithin ja Nigella Lawsonin kuvat kun kuvahaulla hakee. Tiedä sitten kuinka paljon jälkimmäistä on muokkailtu virtuaalisesti ja oikeasti niissä kaikissa.

Miten muuten mahtaisi toimia kirkasvalolamppu hanurissa tyhjennyshuuhtelun jälkeen?