"Hymilöt"

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Antti,

Tämä hymiötemppuilu taisi olla ylläpidolta jonkinlainen ( mad --> puolueeton?) kannanotto minun ja Ruunarin väliseen keskusteluun. Jos sitä nyt keskusteluksi voi kutsua.

Vai oliko kyse kenties tilapäisestä "tietokonehäiriöstä" ?! :rolleyes:

Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, vaikka joku nomi -hymiö olisikin olemassa. Eikä oikeastaan tuota mad -hymiötäkään kohtaan ole antipatioita. Ehkä se olisi juuri passeli meikäläiselle.

Se mikä mietityttää on tämä hymiömielenosoituksen ajankohta. Olenhan juuri ilmoittanut oman mielipiteeni siitä tavasta millä Ruunari keskusteli. (esittäen muka-hypoteettisia olettamuksia ...ja minä tai kuka tahansa muukin hahmo voisi sopivassa tilanteessa esittää hypoteettisia oletuksia milloin kenestäkin --> olisivatko nämä sitten sääntöjen mukaisia)

Tässä siis vielä miltä mad -hymiö hetki sitten näytti: (nyt toiminto on otettu pois)

abc

DNF
Mä veikkaan
-että Antilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa
-eikä kellään muullakaan
-että sun selain / proxy / näköaisti sekoilee

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
Mä veikkaan
-että Antilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa
-eikä kellään muullakaan
-että sun selain / proxy / näköaisti sekoilee
Selvää on, että näköaistini ei sekoile/sekoillut. (katso tota kuvaa)

Mahdollista on, että selaimessa olisi ollut ongelmia tai vaikkapa proxyssä. Sekin on tosin enemmän, kuin ihmeellistä. Nämä kolme hymiötä osuivat vähän liian hyvin kohdalleen ollakseen sattuma tai sitten tässä tosiaan oli ns. kohtalon ivaa. :eek: Peukkuhymiön (peukkuhymiö ei ollut siis tämä :thumbup: vaan se joka on post iconeissa ) tilalla oli Oopeen avatar ja tämän hymiön ( :eek: ) kohdalla oli Vellun (Bigbrother) avatar. (post iconeissa) Lisäksi minulla oli siis tuo mad -avatar. :D

sun selain / proxy / näköaisti sekoilee
Minulle ei ole käynyt näin kyllä koskaan (ei tällä firefox:lla, eikä millään muullakaan selaimella)

Yksi asia on kuitenkin millä saattoi olla tähän vaikutusta. Tyhjensin toissapäivänä kaikki väliaikaistiedostot (en kovin usein ole tätä tehnyt) ja olin eilen aamupäivän työpaikalla (josta kävin mm. katselemassa voorumia) ja iltapäivällä sitten tapahtui tämä kertomani asia.

Liekö tämä yksi esimerkki sitten ID-teorian paikkaansa pitävyydestä. (ellei kellään muulla ole lusikkaa tässä sopassa :doubtful: )

Viimeksi muokattu:

abc

DNF
Mullon muistaakseni joskus ennen vanhaa sattunut kans forumilla sillain, että hymysuut näky jotenki miten ei ois pitänyt.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
VJR sanoi:
Mullon muistaakseni joskus ennen vanhaa sattunut kans forumilla sillain, että hymysuut näky jotenki miten ei ois pitänyt.
Jos sulla oli silmät kiinni silloin?