Hyvää iltaa.

Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Hyvää iltaa kaikille keskustelupalstan jäsenille.
Jos mielenne tekee kommentoida tähän säikeeseen, muistattehan ilmaista ajatuksenne kirjakielellä ja käyttäytyä muutenkin sivistyneesti.
 

Makkonen

Guest
Minun ee tee mielj kommentoija milläänlaella.
Ja naaran nollatoekille.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Iltaa.

Tässäpä vasta mainio keskustelunaihe. Toivon moderaattoreilta tiukkaa linjaa tässä langassa, jottei keskustelu lipäeisi, kuten Vapaassa keskustelussa on valitettavan usein tapana, sivuraiteille. Tämä ketju kaipaa leveäharteista ja hyvätapaista ovimiestä, joka ohjaa sivistyneesti liikaa nauttineen, tai muuten vajaamielisen, kirjoittajan huomaamattomasti vaikka merkityksettömien ilmoitusten toikkiin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Saako täällä ilakoida asiattomasti jos sen tekee asiallisesti?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Iltaa.

Tässäpä vasta mainio keskustelunaihe. Toivon moderaattoreilta tiukkaa linjaa tässä langassa, jottei keskustelu lipäeisi, kuten Vapaassa keskustelussa on valitettavan usein tapana, sivuraiteille. Tämä ketju kaipaa leveäharteista ja hyvätapaista ovimiestä, joka ohjaa sivistyneesti liikaa nauttineen, tai muuten vajaamielisen, kirjoittajan huomaamattomasti vaikka merkityksettömien ilmoitusten toikkiin.
Kiitos Aziz.

Erinomainen puheenvuoro, jossa langan hengen mukaisesti nimimerkin takana olevan hahmon ajatukset paitsi piirtyvät kirkkaasti esille, tuottavat myös lisäarvoa yhteisömme virtuaaliseen olohuoneeseen.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kiitos Aziz.

Erinomainen puheenvuoro, jossa langan hengen mukaisesti nimimerkin takana olevan hahmon ajatukset paitsi piirtyvät kirkkaasti esille, tuottavat myös lisäarvoa yhteisömme virtuaaliseen olohuoneeseen.
Voitaisiinko tässä kauniissa konsensukssa tehdä myös forumin terminologiaan liittyviä yleispäätöksiä?

Eli että puhutaan langoista, eikä säikeistä, vaikka se on niin retroa.

Ei muuta. Tai sitten toisaalta voidaan alkaa nauramaan langoille kymmenen vuoden päästä. Sekin on ihan ok. Ehdotan että varataan se aika.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Voitaisiinko tässä kauniissa konsensukssa tehdä myös forumin terminologiaan liittyviä yleispäätöksiä?

Eli että puhutaan langoista, eikä säikeistä, vaikka se on niin retroa.

Ei muuta. Tai sitten toisaalta voidaan alkaa nauramaan langoille kymmenen vuoden päästä. Sekin on ihan ok.
Voimme varmaankin saavuttaa esille nostamassasi asiassa johdonmukaisen linjan. Käyttämällä termiä lanka, kunnioitin lainaamani hahmon sanavalintaa vaikka itse Forumkommenteissani suosinkin termiä säie.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kelloni tuntiosoitin lähestyy vääjäämättä hetkeä, jolloin saunamme on saavuttanut suomalaiskeholle miellyttävän lämpötilan.
Koen velvollisuudekseni toivottaa teille hyvää iltaa, sillä etuoikeuteni on siirtyä saunan ylälauteelle kostean ja kuuman höyryn hyväiltäväksi.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kelloni tuntiosoitin lähestyy vääjäämättä hetkeä, jolloin saunamme on saavuttanut suomalaiskeholle miellyttävän lämpötilan.
Koen velvollisuudekseni toivottaa teille hyvää iltaa, sillä etuoikeuteni on siirtyä saunan ylälauteelle kostean ja kuuman höyryn hyväiltäväksi.
Suorana taltioitavat tunnelmat saunan ylälauteilta tähän säikeeseen olisivat mitä mainiointa luettavaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Voimme varmaankin saavuttaa esille nostamassasi asiassa johdonmukaisen linjan. Käyttämällä termiä lanka, kunnioitin lainaamani hahmon sanavalintaa vaikka itse Forumkommenteissani suosinkin termiä säie.
On hienoa että olet herrasmies. Sitähän minäkin yritän olla. Gentlemannilla pitää kuitenkin olla arkkivihollinen, ja minä valitsin sinut. Elämäni on tylsää. Toivottavasti se ei haittaa, sillä jos et ole kyvykäs, niin tottakai antaa sitten olla. Ei tartte tätä ottaa vakavissaan. Ei mitään painetta - bitch!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tällä mennään. Nyt ja tulevaisuudessa. Herrasmiehet. Mutta toinen tyrmää toisen. Otatko norski haastetta vastaan vai et?

 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
On hienoa että olet herrasmies. Sitähän minäkin yritän olla. Gentlemannilla pitää kuitenkin olla arkkivihollinen, ja minä valitsin sinut. Elämäni on tylsää. Toivottavasti se ei haittaa, sillä jos et ole kyvykäs, niin tottakai antaa sitten olla. Ei tartte tätä ottaa vakavissaan. Ei mitään painetta - bitch!
Tällä mennään. Nyt ja tulevaisuudessa. Herrasmiehet. Mutta toinen tyrmää toisen. Otatko norski haastetta vastaan vai et?

Terveisin: joukahainen
Kamera: iPhone 4S
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heipä hei! Hyvää iltaa! Luppakorva seikkailee taas. Luppakorva-nimen sain, korvani nääs lerputtaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.


 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Hyvää iltaa kaikille tasapuolisesti.

Mukavaa.
Hyvää iltaa sinullekin Formulanomi.
Käytän tilaisuutta hyväkseni ja pyydän että jatkossa käyttäisit vähemmän energiaa Areena-aiheisten viestien konstruoimiseen. Postaushistoriasi perusteella olen vakuuttunut siitä että ehdottamani toimi on mielenkiintoisempi tie!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Harmittaa

En saanut tänään hauskaa taikajuttua rullaamaan. Siihen olisi liittynyt erittäin olennaisena osana jonkun henkilön suututtaminen.

Tein jonkin alkutempun psykologisilla hahmokuvilla kuukausia sitten. Sekään ei ollut täysi menestys, mutta opettelen vasta.

Tämmöistä tämä. Melko vaativaa.
 
Ylös