Hyvää isänpäivää 2009!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Mieleenpainuvaa isänpäivää f1-forumin isille. :ahem:
Omaani muistan lämpimin ajatuksin.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Poika kantoi mulle uuden käsisahan aamulla sänkyyn ja onnitteli. Samalla toki muisti sanoa, että hän saa varmaan vanhan sahan itellensä.

Omaa isääni muistan hautakynttilöin.

72

Well-known member
Onnea kaikki isät!
Käytiin Pikkulikan kanssa eilen Mikon haudalla viemässä isänpäiväkynttilät.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Onnea forumin isille!

Oma sai hienon kirjan lahjaksi.

Knoukka

Well-known member
Kynttilän vien haudalle ja hiljaa kiitän mielessäin.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Omaa isää tuli muistettua kynttilällä jo aiemmin poiketessa. Voisi ehkä sytyttää tänään vielä kotioloissa. Itse en tietääkseni ole kenenkään isä vielä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ensimmäinen isänpäivä saamapuolella - kelpaa :ahem:

Olisi lohduttavaa edes tietää, mihin oma isä on haudattu. Vien kynttilän 'yleiseen paikkaan' hautausmaalle.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Itse sain hienon vesiväripiirustuksen vanhemmalta lapselta. Otti tosin heti takaisin ja alkoi tutkimaan tuotostaan.

Pienempi onnitteli leveällä hymyllä ja sen jälkeen pinnistysilmeellä, jonka jälkeen kuului hieno pörisevä ääni ja ilmoille ilmaantui tuju tuoksu.

Sue_me

Well-known member
Onnea kaikille isille!

Täytyy käydä vierailulla oman isän ja papan luona tänään. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Niin hellyttävää!

TV-uutisissa oli tietenkin jututettu lapsia, jotka esittelivät tuotoksiaan. Ettäs oli hellyttävä poika, joka näytti piirtämäänsä isän kuvaa.

Toimittaja kysyi, että onko se isän näköinen. Poika sanoi hieman ärrää murtaen, että mä en vetänyt sitä liian prlikulleen - samanlaisena... :)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tavallista harmaampana alkoi tämä isänpäivä. Täytyy yrittää pitää itsensä kasassa, kun lapset tulee kohta käymään.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Poika toi aamulla päiväkodissa tekemänsä kortin sekä äidin kanssa hankitun lahjan. Sitten lähdettiin käymään onnittelemassa omaa isääni. Poika ja vaari kun leikkivät niin tulin ajatelleeksi, että täytyy olla kiitollinen ja nöyrä, että asiat näin hyvin. Jaksamisia Balthazarille ja muillekin, joille isänpäivä ei välttämättä ole yhtä iloinen jostain syystä.