Kenelle ja miksi?Tämän toikin tarkoitus on ihan puhdas vittuilu, mitään muuta tarkoitusta tällä ei ole.
Ilmeisesti minulle, mutta epäonnistui pahasti. Hyvä on keskustella tästäkin aiheesta.Kenelle ja miksi?
Heh, voi sua luppanaa. Ei ollut sinulle, sorry.Ilmeisesti minulle, mutta epäonnistui pahasti. Hyvä on keskustella tästäkin aiheesta.
Onko TÄÄLLÄ joku hylännyt lapsensa sen takia. Nyt ois parasta olla hiljaa tai seuraukset voi olla pahoja.Heh, voi sua luppanaa. Ei ollut sinulle, sorry.
<3
*ÄLÄMÖLÖÄ*Onko TÄÄLLÄ joku hylännyt lapsensa sen takia. Nyt ois parasta olla hiljaa tai seuraukset voi olla pahoja.
Puhu jossain muualla tuosta. :ahem:Pitkään aikaan ei oo muuten pollattu foorumin tasoa!
:nope:Itsehän heittäisin moisen lapsen heti säkissä kivien kanssa lähimmälle vesistöalueelle!
:ahem: No hei, tälläinen pollihan kerjäsi moista vastausta!:nope:
Joo, niin muaki.Anteeks, alkoi naurattaa....
Sairas paska! Kyllä mielipiteesi vielä kostautuu.:ahem: No hei, tälläinen pollihan kerjäsi moista vastausta!
En mä sairas ole, muutenhan olisin jo lähimmän vesistöalueen pohjassa kiven kanssa säkissä!Sairas paska! Kyllä mielipiteesi vielä kostautuu.
Aivan oikein! Säkkiin vielä varmistukseksi jotain lasinsirpaleita sun muuta kivaa!Itsehän heittäisin moisen lapsen heti säkissä kivien kanssa lähimmälle vesistöalueelle!