Mun kanssa samalla yläasteella oli eräs pyörätuolissa istuva oppilas, ketä ilmeisesti sairasti jotain vakavaa sairautta, koska ei pystynyt liikuttamaan muuta kuin sormiaan ja päätään. Eräs mun luokkakaveri sanoi yläasteella muutamaan otteeseen, että jos hän saisi sällaisen lapsen, hän viskaisisi tämän jokeen :thumbdown. Mutta jos joku oikeasti hylkäisi lapsen sairauden tai vammaisuuden takia, niin sitä en pystyisi todellakaan hyväksymään. Pelkästään jo noita kaverin puheita ei ollut kiva kuunnella.Onko TÄÄLLÄ joku hylännyt lapsensa sen takia. Nyt ois parasta olla hiljaa tai seuraukset voi olla pahoja.
Asennevammakin on vamma. Mutta siihen voi itse vaikuttaa. Ehkä tuo kaveri oli sen verran "kovempi jätkä"Mun kanssa samalla yläasteella oli eräs pyörätuolissa istuva oppilas, ketä ilmeisesti sairasti jotain vakavaa sairautta, koska ei pystynyt liikuttamaan muuta kuin sormiaan ja päätään. Eräs mun luokkakaveri sanoi yläasteella muutamaan otteeseen, että jos hän saisi sällaisen lapsen, hän viskaisisi tämän jokeen :thumbdown. Mutta jos joku oikeasti hylkäisi lapsen sairauden tai vammaisuuden takia, niin sitä en pystyisi todellakaan hyväksymään. Pelkästään jo noita kaverin puheita ei ollut kiva kuunnella.
Paras mainoskampanja ikinä oli se taannoinen "Kehitysvamma ei tartu. Asennevamma periytyy."Asennevammakin on vamma. Mutta siihen voi itse vaikuttaa. Ehkä tuo kaveri oli sen verran "kovempi jätkä"
Aye.Tottakai hyväksyisin. Mikään vammaisuus ei ole syy tai edellytys siihen, etteikö rakastaisi lastaan.
:thumbup:Seuraavaksi voisi pollata hyväksyisitkö lapsesi Ässämaisuuden.
Mun mummo ei halunnut mun setää,joka oli kehitysvammainen haudattavan samaan sukuhautaan.:nope: Olen vieläkin raivoissani tästä,mutta minkäs teet.EDIT.Vihdoinkin Vippi.Mun kanssa samalla yläasteella oli eräs pyörätuolissa istuva oppilas, ketä ilmeisesti sairasti jotain vakavaa sairautta, koska ei pystynyt liikuttamaan muuta kuin sormiaan ja päätään. Eräs mun luokkakaveri sanoi yläasteella muutamaan otteeseen, että jos hän saisi sällaisen lapsen, hän viskaisisi tämän jokeen :thumbdown. Mutta jos joku oikeasti hylkäisi lapsen sairauden tai vammaisuuden takia, niin sitä en pystyisi todellakaan hyväksymään. Pelkästään jo noita kaverin puheita ei ollut kiva kuunnella.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/Paras mainoskampanja ikinä oli se taannoinen "Kehitysvamma ei tartu. Asennevamma periytyy."
Niin kuin koiran...Itsehän heittäisin moisen lapsen heti säkissä kivien kanssa lähimmälle vesistöalueelle!