IE ja Symantecin palomuuri

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Observer sanoi:
Nyt tuli ongelmia. Kun palomuuri on päällä en voi IE:ssä lisätä hymiöitä esimerkiksi F1-Foorumilla viestiin listalta klikkaamalla. Palomuurin pois laittamalla kaikki toimi kuitenkin normaalisti. Entisen Zonealarmin kanssa tätä ongelmaa ei ollut joten jokin asetus on nyt varmaan liian tiukalla. Mikähän mahtaisi olla? :confused:
Palomuurin ei pitäisi pystyä vaikuttamaan tollaisiin juttuihin. Saat varmaankin hymiöt kirjoittamalla :jaska:?

Onkohan Symantekillä jotain erityisia suojauksia olemassa ohjelmiin/selaimeen. Tarkista nämä asetukset, mutta jätä verkon suodatus ennalleen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Löytyykö sieltä Nortonista jotain sctive scripting -tyyppisiä asetuksia?

Mä siis epäilen, että sun palomuuris on asetettu estämään skriptit.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sammypiru sanoi:
:wink: klikkaamaan :eek: kaikkia, vaikka säätelin :idea: tietoturvatason kireimmällekkin.
Mut jos siellä on toi skripti-hommeli jonkun erillisen option takana eikä liity noihin tasoihin lainkaan?:confused:

Ihan tän takia en jaksais asentaa, löytyis kyllä :rolleyes:

Observer

Well-known member
Eipä ole auttanut mikään. mad.

http://www.f1total.com/bilder/show.php?c=05testbarca3&b=174

Tämän linkin kuvaa kun klikkaa sen pitäisi suurentua mutta kuvan kohdalla näkyy vain linkki osoitteeseen http://www.f1total.com/bilder/ ja sinne myös mennään jos klikataan.

Joutuuko tässä nyt poistamaan tuon palomuurin ja palaamaan entiseen. Olisin kyllä halunnut pitää tuon virustorjunta-palomuurikombon.

Ai niin hymiöiden kohdalla näkyy osoitteena seuraava (tässä toikissa):

http://www.f1-forum.fi/vb/newreply.php?s=&action=newreply&threadid=12305#

EDIT: eipä näytä noista "vB Code"-nappuloista tapahtuvan yhtään mitään kun painelee. :nope:

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Siellä Symtaceissa pitäis olla asetus, joka saksaksi on "Browser-Datenschutz" (;)) elikkä käännettynä selaimen tietosuoja. Etti jotain tuontyyppistä optiota sieltä. Jos tuo on aktivoitu, estää Symatec webbisivuja näkemästä, mitä selaintyyppiä käytät, mikä taas saattaa johtaa ongelmiin mm. juuri javaskriptien kanssa.

Observer

Well-known member
Kyllästyin ja vaihdoin takaisin Zonealarmiin. Symantecille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mullakin oli symantecin kanssa ongelmia, heitin helvettiin. Ei napannu säätää. :rolleyes:

Tiedoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla lähti Nortonin antivirus siinä vaiheessa koneelta, kun se pösilö oli sitä mieltä, että on Nortonin tehtävä päättää kuinka suuri pagefile.sys mulla on systeemilevyllä. En tiedä onko sama ongelma vielä 2005:n kanssa, mutta 2004 ainakin bugitti vai oliko peräti tarkoituksella. Vaihdoin Kasperskyyn eikä ole tullu ikävä Nortonia.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mulla lähti Nortonin antivirus siinä vaiheessa koneelta, kun se pösilö oli sitä mieltä, että on Nortonin tehtävä päättää kuinka suuri pagefile.sys mulla on systeemilevyllä. En tiedä onko sama ongelma vielä 2005:n kanssa, mutta 2004 ainakin bugitti vai oliko peräti tarkoituksella. Vaihdoin Kasperskyyn eikä ole tullu ikävä Nortonia.
Mulla Norton lensi lepakkoon siinä vaiheessa, kun erehdyin asentamaan sen yhtä aikaa F-Securen kanssa. Seuraus: käyttiksen uudelleen asentaminen. :jaska: