*itkee*Moon iggenny Lugeran hänen ansioittensa perusteella.
Kyllä taitava jannu ittensä kanssa saa riidan aikaiseksi!Mä olen igennyt kaikki. Ei tule riitaa kenenkään kanssa
Vitun mulkku, mikä sä luulet olevasi :wall:Mä olen igennyt kaikki. Ei tule riitaa kenenkään kanssa
\o/Tällä viikolla poistin ignoresta yhden ikibannin saaneen. Turha sellaista on pitää edes sillä listalla.
Lisäsin tällä viikolla yhden hahmon. Pitkäaikaisen hahmon. Ei vaan kemia toimi, enkä jaksa tyyliään.
Viisi nyt on listalla, ja viimeisin, tai tuorein heistä rekisteröitynyt on vuonna 2007. Eli en väheksy tulokkaita, vaikka toisin on joskus mainittu.
Entä jos mie lupaan lopettaa murresanojen käytön?Tällä viikolla poistin ignoresta yhden ikibannin saaneen. Turha sellaista on pitää edes sillä listalla.
Lisäsin tällä viikolla yhden hahmon. Pitkäaikaisen hahmon. Ei vaan kemia toimi, enkä jaksa tyyliään.
Viisi nyt on listalla, ja viimeisin, tai tuorein heistä rekisteröitynyt on vuonna 2007. Eli en väheksy tulokkaita, vaikka toisin on joskus mainittu.
En tiennytkään että Katainen oli forumilla :eek!:Panin pikkukapitalistin ja porvarin jäähylle.
Tuli ja meni.En tiennytkään että Katainen oli forumilla :eek!:
Ajattelinkin, että mitenkäs täällä on näin avaraa. Olin jäänyt yksin.Enää yksi listalla. Mutta helpottaa tuskaa hyvin.
Sinä päivänä kun Olga menee iggelistalle, tulee maailmanloppu :ahem:Ajattelinkin, että mitenkäs täällä on näin avaraa. Olin jäänyt yksin.
Nostradamus ennusti tuonkin?Sinä päivänä kun Olga menee iggelistalle, tulee maailmanloppu :ahem:
Mulla useampi, mutta oldezin iggaaminen olisi pitänyt tehdä paljon aiemmin.Enää yksi listalla. Mutta helpottaa tuskaa hyvin.
Luuletko?Mulla useampi, mutta oldezin iggaaminen olisi pitänyt tehdä paljon aiemmin.
Huomattavasti rauhallisempaa, kuin ei tarvii lukea sen liibaa laabaa demarit sitä, ja demarit tätä. Lisää rahaa suurpääomalle. Köyhät kyykkyyn ja niskalaukaus kaupanpäällisiksi.
Eikä pidä unohtaa juoksevia menoja. Et kandee pysyä sit paikallaan.Luuletko?
Pistäisi varmaan maksamaan omat luotinsa.
Olen tässä jo hetken ihmetellyt, että kuka niitä Irinan tekstejä oikein suoltaa, mutta Nomihan se. Olis pitäny arvata.*liibaa laabaa demarit, puuttuu heiltä bemarit*