Ei ole minullakaan, eikä kyllä koskaan tulekkaan olemaan niin en jankkaa sitä myöskään ettei minulla ole ketään listalla.
Kurskismi.
Ei ole minullakaan, eikä kyllä koskaan tulekkaan olemaan niin en jankkaa sitä myöskään ettei minulla ole ketään listalla.
Kyllä parin kolmen kuukauden välein pitää käydä ilmoittamassa ettei ole ketään ignorelistalleen laittanut. Paitsi siinä tapauksessa, että on laittanut jonkun listalle, niin siten pitää ilmoittaa siitä. :ahem:Ei ole minullakaan, eikä kyllä koskaan tulekkaan olemaan niin en jankkaa sitä myöskään ettei minulla ole ketään listalla.
Tai sitten pitää huomautella, että täällä toimitaan yo. tavalla tai sitten huomautetaan em. asiasta yo. keskustelijaa em. tavalla yo. asiasta.Kyllä parin kolmen kuukauden välein pitää käydä ilmoittamassa ettei ole ketään ignorelistalleen laittanut. Paitsi siinä tapauksessa, että on laittanut jonkun listalle, niin siten pitää ilmoittaa siitä. :ahem:
Niin ei. Mutta mites ootko iggenny ketään?Ei mulla oo ketään.
Onneksi mulla on teidät!
Kun lukee mm. tuota äijä-sälää toikkia, niin tulee tiettyjä mielleyhtymiä mieleen...Jostain syystä ajatuksiin tunkee meetwurstipätkiä.
Se oli varmaankin tuo Cocco-Bill-viittaus tuolla ylempänä.Kun lukee mm. tuota äijä-sälää toikkia, niin tulee tiettyjä mielleyhtymiä mieleen...
Cocco-Bill takaumia?Jostain syystä ajatuksiin tunkee meetwurstipätkiä.
No hyvä, että edes joku on ASIOISTA perillä! :ahem:Cocco-Bill takaumia?
Missoot oppinu lukeen?Onkohan mulla Vellu ignoressa, kun en eka lukemalla (enkä ees toka) huomannu Cocco -vertausta lain.
Taisin vasta koulussa oppia sillee kunnolla. Salme opetti kärsivällisesti, mutta hellästi. Mitä nyt raivareidensa välissä ehti.Missoot oppinu lukeen?
Sulla ehkä selaimessa toimii tägitykset paremmin kuin muilla. Kokeillaanpa.Onkohan mulla Vellu ignoressa, kun en eka lukemalla (enkä ees toka) huomannu Cocco -vertausta lain.
Montako kuppia saa yhdestä sukkulasta?Sulla ehkä selaimessa toimii tägitykset paremmin kuin muilla. Kokeillaanpa.
<spoiler>
osta uusi kahvinkeitin.
</spoiler>
Ostan ostan, kunhan ehdin ja päätän mimmosen.Sulla ehkä selaimessa toimii tägitykset paremmin kuin muilla. Kokeillaanpa.
<spoiler>
osta uusi kahvinkeitin.
</spoiler>
3,141Montako kuppia saa yhdestä sukkulasta?