kouvotsvoni
Banjottu
Ei taida pahemmin olla sellaista liigaa, jossa näin ei olisi?Mitä nyt katellu noita muita, niin reilu puolet tuntuu vaan surffaavan ja kilpailua löytyy vain kisojen kärkipäästä.
Ei taida pahemmin olla sellaista liigaa, jossa näin ei olisi?Mitä nyt katellu noita muita, niin reilu puolet tuntuu vaan surffaavan ja kilpailua löytyy vain kisojen kärkipäästä.
Sitähän ne tuntuu olevan. Ite vaihdoin yhen auton liigassa, missä ajetaan ma, ke, pe. Liityin kuudennen kisan aikaan ja sain heti aika hyvin rytmistä kiinni. Tänään kauden viiminen kisa ja taistelen sijoista 2-4. Tuolla on ihan jees, kun on aktiivisempaa. 2-6 äijää sätissä kisaa seuraamassa joka kisa ja höpöttämässä niistä. Tää on huomattavasti hauskempaa nytEi taida pahemmin olla sellaista liigaa, jossa näin ei olisi?
En tajua edelleenkään. Sama mitenkä päin yritän tehdä erilaisia kisataktiikoita sun muuta, niin uusi kauden alku tuotti jälleen uuden pettymyksen. Aika-ajoissa pärjäsivät jantterit ihan hyvin, mutta sitten kilpailussa tippuivat sen kymmenen sijaa samoilla taktiikoilla mitä kärkitallit (jotkut pärjäsivät kahdella, toiset kolmella stopilla ja kuskeillani oli sellaiset). Edelleenkin talli, johon olen verrannut tekemisiäni sai heti kauden avauksesta pisteitä, pystymetsästä revityllä kuljettajalla, alhaisemmalla ekspolla ja oma ura eliitti-tasolla jatkuu nollakerholaisena nyt kolmatta kautta.Vähän alkaa homman juju selvitä, mutten kyllä edelleenkään tajua tuota, että miten huonommalla paketilla porukka ajelee sekuntia kovempia kierrosaikoja. Kait nuo ajat sitten paranevat, kunhan ekspo kehittyy, jos nyt ottaa kehittyäkseen. Eliitti-tasolla tulee lähinnä turpaan.
Seuraatko kisat ite?En tajua edelleenkään. Sama mitenkä päin yritän tehdä erilaisia kisataktiikoita sun muuta, niin uusi kauden alku tuotti jälleen uuden pettymyksen. Aika-ajoissa pärjäsivät jantterit ihan hyvin, mutta sitten kilpailussa tippuivat sen kymmenen sijaa samoilla taktiikoilla mitä kärkitallit (jotkut pärjäsivät kahdella, toiset kolmella stopilla ja kuskeillani oli sellaiset). Edelleenkin talli, johon olen verrannut tekemisiäni sai heti kauden avauksesta pisteitä, pystymetsästä revityllä kuljettajalla, alhaisemmalla ekspolla ja oma ura eliitti-tasolla jatkuu nollakerholaisena nyt kolmatta kautta.
Mitä hittoa tuossa pitäisi tehdä? Nuoret ja nälkäiset kuljettajani ovat taidoiltaan samaa kastia kuin muillakin kärkitalleilla ja auton kehityksen koetin maksimoida tähän kauden alkuun viis veisaamatta edellisestä tai seuraavasta kaudesta. Tulos nolla.
Sitäkin tehnyt kyllä. Jotain vinkkejä saanut ja löytänyt...lisäksi vaihdoin 3,5 pistettömän kauden rämpimisen jälkeen vielä kovempitasoisempaan liigaan (jossa siinäkin oli kausi kutakuinkin puolivälissä), niin heti tuli pisteitä, vaikka kaikilla tiimeillä enemmän ekspoa kuin minulla (toisin kuin edellisessä). Himmeää touhuaSeuraatko kisat ite?
Oot näemmä tossa Elite:ssa, kun mä oon Rookiessa Alottelin tuolla vähän myöhemmin toisen accountin ja tuolla ajellu nyt. Eka kokonainen kausi meni ja olin kolmas. Nyt lähetään tavoittelee nousua Pro-sarjaan. Katotaan nyt miten käy! Tässä kun kisat on joka päivä ni pitää olla yks tällänen, että jos illalla tylsää! Toisessa on vaan kolme kertaa viikossa.Sitäkin tehnyt kyllä. Jotain vinkkejä saanut ja löytänyt...lisäksi vaihdoin 3,5 pistettömän kauden rämpimisen jälkeen vielä kovempitasoisempaan liigaan (jossa siinäkin oli kausi kutakuinkin puolivälissä), niin heti tuli pisteitä, vaikka kaikilla tiimeillä enemmän ekspoa kuin minulla (toisin kuin edellisessä). Himmeää touhua
Joo ja voihan kai välillä pushii kovemmin, jos renkaat sen sallii ja sit taas jäähdyttelee niin saattaa jopa pysyy paremmassa lämpötilassa gummit. Ite monesti ajan muita 1-2 kierrosta pidemmät kaks ekaa stinttiä säästellen ja niitten stinttien lopussa yritän painaa kovaa ja sit viimisellä stintillä saattaa olla pehmeemmät kumit kun kahdella ekalla.Tuon rengassysteemin opinkin tässä. Mammaillen ja renkaita säästellen kohti menestystä.
Iso Hoo, otaksun?
Ei se kuljettajan taso aina kerro sitä kuinka hyvä se on. Riippuu mitä taitoja sillä on, että kuinka hyvä on. Esim Talent on sellainen kun ei nouse ollenkaan, että jos on talent 1 ni ilmeisesti siitä ei kunkkua tule vaikka muut arvot oliskin ihan tapissa. Mutta ens kaudella nähdään!En kyllä jaksa niin edelleenkään tajuta, että miksi nuo noin ja miksi minä näin.
Ensi vuonna Duunarin tiimi nousee näköjään jo tuohon Eliitti-tasolle. Itse siellä nollakerholaisena...ja sarjan kärjessä tiimi, joka 8 tasolla, kuljettajatkin huonommat kuin vaikka kakkoskuskini. Tiimini kehitystyö 100%, 11-tasolla ja kaikkea. Silti kuljettajani taistelevat aika-ajoissa ja kisoissa sijoista 15-20... Ei vaan mene mikään kaaliini Identtiset taktiikat kilpailun voittajan kanssa, maaliin tullessa tankki lähes tyhjä ja kaikkea yrittänyt. Vaikka kisoja ei edelleenkään jaksa seurata kauheammin, niin ei muutaman sekunnin repiminen sieltä ja toisen täältä noita ajo-ohjeistuksia antamalla nostaisi sijoituksia kuin korkeintaan pari pykälää, eikä niitten kait pitäisikään aika-ajoissa vaikuttaa?
Itellä on koko ajan oikeestaan 100% next season. Menevän kauden autoo voi kuitenki parannella vakoilulla. Mitkäs sopparit sulla nyt on, kun vaihdoit?Oli vain totaalisen huonot renkaat ja moottorit. Nousin puolessa kaudessa kuudenneksi pisteissä vaihdettuani toimittajia, niin ei se nyt ihan täysin huonouttani ollut.
Kehitystyötä tuli panostettua turhan paljon edelliskauteen, niin saa nähdä minkälaista taaperrusta luvassa.
Tifosi, Elves ja Donelots. Aiempi paketti olisi käynyt sellaiseen sarjaan, jossa olisi pidemmät kilpailut.Itellä on koko ajan oikeestaan 100% next season. Menevän kauden autoo voi kuitenki parannella vakoilulla. Mitkäs sopparit sulla nyt on, kun vaihdoit?