Ikäkriisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timanfaya
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole ei... Just mietin tässä peruskoulun ylä-asteelle palaamista. :D

Ei oo sen kummempaa ikäkriisiä, on tässä tullu jo kuitenkin aika paljon saatua aikaan elämässä kun vertaa joihinkin muihin kasiseiskoihin.

Täytyy sanoo, että venäläinen loikkari yllättäisi minutkin, mikäli kykenisi Timpanfaijan astumaan näillä näppäimillä.

Tiedä hänestä oisko vallan 900 buranan paikka aamulla jos näin pääsis käymään.
Ja koska joku kuitenkin kohta kysyy että miulle vai hälle, niin vastaan varoiksi että kummallekin..

Tiedä hänestä oisko vallan 900 buranan paikka aamulla jos näin pääsis käymään.
Ja koska joku kuitenkin kohta kysyy että miulle vai hälle, niin vastaan varoiksi että kummallekin..

Ai kamala! :eek: Mä pysyttelen täällä niin pysy sinä sielä kaukana jossain sun sielä niin!

Yliopistotutkinto ulkomailla ja työn alla on löytää kustantaja, joka julkasis mun käännöksen yhdestä romaanista.

Hyvä! Tätä mä just hain! Mulle ainakin ura on hyvin tärkeä, tärkeämpi kuin vaikka perhe, mulla ei ole lapsia enkä haluakkaan ainakaan 15 vuoteen! Pilaavat hemmetti mahdollisesti vielä kropan!

Haa

Yliopistotutkinto ulkomailla ja työn alla on löytää kustantaja, joka julkasis mun käännöksen yhdestä romaanista.

Oletko Meltsua jo tavannut siellä kulmillasi. Se sinne lensi viime viikolla. Asia ei mulle mitenkään kuulu, mutta kahden sympaattihahmon mahdollisesta tapaamisesta, ja yhteisvirkistäytymisestä voisi kuulla. Tai lukea.

Oletko Meltsua jo tavannut siellä kulmillasi. Se sinne lensi viime viikolla. Asia ei mulle mitenkään kuulu, mutta kahden sympaattihahmon mahdollisesta tapaamisesta, ja yhteisvirkistäytymisestä voisi kuulla. Tai lukea.

En vielä, kun olen vielä pari viikkoa Suomessa... ja Meltsunen vaikuttaa länsivuonoilla, minä Reykjavíkissa. Mutta sovittiin että möötetään sumpin merkeissä kun hän eksyy pääkaupunkiseudulle :) ja rapoa pukannee sitten!

En vielä, kun olen vielä pari viikkoa Suomessa... ja Meltsunen vaikuttaa länsivuonoilla, minä Reykjavíkissa. Mutta sovittiin että möötetään sumpin merkeissä kun hän eksyy pääkaupunkiseudulle :) ja rapoa pukannee sitten!

Käykää koeajamassa se karting-rata samalla!

Hyvä! Tätä mä just hain! Mulle ainakin ura on hyvin tärkeä, tärkeämpi kuin vaikka perhe, mulla ei ole lapsia enkä haluakkaan ainakaan 15 vuoteen! Pilaavat hemmetti mahdollisesti vielä kropan!

Meinasitko mallin uralle?

No olipa se mikä ura tahansa, mutta kun tavoitat sen, niin huomaat eipä elämä sen kummemalta tunnu kuin ennenkään. Varma tieto.

Miehillä toi lastenteko / sen harjoittelu yleensä jopa pitää kroppaa kunnossa. On tää maailma epäreilu.