Ilmaiset kisalähetykset netissä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
avast! ei näytä enää pitävän BBCplayeristä... :thumbfh:

No, näkee muualtakin.
 

Ffast

Well-known member
Liittynyt
12.7.2008
Viestit
144
Look no more

http://nutjob.eu/njtvx2.html

Tuolta tällä kertaa. Ihan selvän saa.
Täytyy vaan klikata minun tuosta alareunasta pois laatikko edestä ja laittaa koko kuvaruudulle.
Niin, eipä tehdä tästä ongelmaa että mistä formulat näkee suorana ilmaiseksi netissä. Vastaus on: nutjob.eu
Sieltä katsoin kaikki viime kauden kisat suorana ilmaiseksi ja joka kerta kiljuin onnesta ja näytin keskaria maikkarin suuntaan. Ei mitään onnetonta suomalaista, amatöörimäistä sekoilua eri teeveekanavilla jotka vielä maksavat erikseen, joku MTV MAX jne. Fuck. Ja kaikkein parasta ovat nämä katsojaa halveksuvat jälkilähetyskoosteet, kehitysmaissakin on parempi teeveetarjonta. Kerran jouduin katsomaan jälkilähetyskoosteen kuusi tuntia itse kisan jälkeen ja olemaan vastaamatta puhelimeen, avaamatta nettiä, lukematta tekstareita ja uutisia jotta en saisi tietää tulosta ennen älykääpiö-jälkilähetyskoostetta.

Nettiyhteydessä voi tietty olla omat ongelmansa mutta vastineeksi saat täydet lähetykset ja äärimmäisen ammattitaitoiset haastattelut ja herkkuspekuloinnit suoraan varikkoalueelta ja huom. lähtöruudukosta (Martin Brundle, Damon Hill). Välillä tuntuu että ujot suomalaiset selostajat juttelevat vaan keskenään. Ja itse kisassa katsoja on paremmin selvillä kisatapahtumista kuin selostajat! Ihan totta syntyy tunne että Saari ja kumppanit ovat Suomessa selostamassa kisaa teeveestä.
 

Noble

Member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
16
Eipä tarvi Katsomon F1-pakettia hankkia. Ensi kausi maksaa 89,95€
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Eipä tarvi Katsomon F1-pakettia hankkia. Ensi kausi maksaa 89,95€
Kaikkien aikojen suomalaiskausi!!1!

Itsekin katson nutjobin kautta ja todella tyytyväinen olen ollut, kertakaikkiaan suomalaisten "selostusta" jaksa kuunnella.
 

Lobosaurus

Jopefani
Liittynyt
23.4.2009
Viestit
528
Sijainti
Suamesa
Eipä tarvi Katsomon F1-pakettia hankkia. Ensi kausi maksaa 89,95€
Sijoitus Sky Sportsin streamiin alkaa houkuttelemaan jo noilla hinnoilla.
Hmmj jos hankkisi tälle kaudelle Plus Tv:n, niin pitääkö tosiaan ottaa joku paketti jossa on muutakin kuin pelkkä F1?
Jokin vuosi sitten oli mielestäni mahdollista tilata pelkkä Max.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Sijoitus Sky Sportsin streamiin alkaa houkuttelemaan jo noilla hinnoilla.
Hmmj jos hankkisi tälle kaudelle Plus Tv:n, niin pitääkö tosiaan ottaa joku paketti jossa on muutakin kuin pelkkä F1?
Jokin vuosi sitten oli mielestäni mahdollista tilata pelkkä Max.
Tarkoitat varmaan DNA Welhon, koska PlusTV muuttuu DNA Welhoksi ensi kuun alussa.
 

Helmetti

pikkunen poni
Liittynyt
30.1.2014
Viestit
320
Eipä tarvi Katsomon F1-pakettia hankkia. Ensi kausi maksaa 89,95€
Hyvin rahastavat.
Tuolla hintaahan sitä jo menee vaikka pubiin katsomaan. Kellä on malttia ostaa vain yksi kalia.:p

Mikähän siinä formulaväellä on antavat mennä maksullisille kanaville? Kumminkin autoja mainostavat samalla, taitaa mennä tappion puolelle jo kun ei ilmaiskanavilla näy koska se kumminkin markkinointia on niille autoille ja toimivaa sellaista.
 

Helmetti

pikkunen poni
Liittynyt
30.1.2014
Viestit
320
avast! ei näytä enää pitävän BBCplayeristä... :thumbfh:

No, näkee muualtakin.
Vaihda avg:hen. En tiedä onko parempi mutta kuulee ihan eron kun tuuletin ei pidä yhtä paljoa ääntä. Kappas aika vanhaan taisin vastata. Noh, neuvo silti toiminee kellä se on.
Mulla on eri koneissa eri torjunnat, eihän siinä paljoa eroa ole mutta jos ihan ostaa niin sitten kasperskyä eniten kehuvat.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös