Ilmaiset kisalähetykset netissä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

artsi

Member
Liittynyt
18.2.2007
Viestit
23
Miksei toi bbcplayer 1.21 toimi? Mulla ei ainakaan näkyny sielä eilen aika-ajot, eikä nyt näy esilähetys
Mulla toimii kyllä. Lieneekö vika palomuuriasetuksissa vai jossain muussa, vaikea sanoa.

Ja 1.21 tosiaan käytössä mullakin.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Mulla toimii kyllä. Lieneekö vika palomuuriasetuksissa vai jossain muussa, vaikea sanoa.

Ja 1.21 tosiaan käytössä mullakin.

Täällä vaan latasi tyhjää pitkän aikaa (monta minuuttia). Piti startata pari kertaa uudelleen ja sitten toimikin kuin rasvattu salama ilman ihmettelyä. :doubtful:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
BBC:n lähettäessä kisoja kannattaa käyttää vpn/proxya ja mennä suoraan bbc:n sivuille. Helppoa ja laatu on hyvä. Siellä on myös pitlane, onboard, driver tracker ja live timing -striimit.

e: tämä siis siinä tapauksessa ettei toimivaa bbc-playeria löydy.
 
Viimeksi muokattu:

FinnishTifoso

Well-known member
Liittynyt
16.3.2013
Viestit
335
Sijainti
Finland
Linkkiä kaipailtas täälläkin.

Never mind. BBC Player 1.21 ja pelittää. Laatu keskiverto streamia paljon parempi.
 
Viimeksi muokattu:

ScuderiaJormaz

Well-known member
Liittynyt
8.7.2007
Viestit
1196
Onko kenelläkään tietoa,miten saisi (saako ollenkaan?) kisoja näkymään android-luurin kautta?
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
nutjob.eu on aina varma paikka. NJTV1 taitaa olla kanava tälläkin kertaa. Koko ruutuun, niin saa mainokset pois edestä.
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
En ole nettilähetyksiä tarvinnut, mutta nyt on sellainen tilanne. Pakko yrittää katsoa Lumialla (WP8). Voisiko joku vinkata osoitetta?
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
sop://46.246.89.188:3912/144907

Toimii ainakin nyt. :)
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Tämä toimii, mutta ei luureissa ilman flashia.

Laatukaan ei kauhian kummonen ole, mutta saa silti kyllä selvää.
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Missasin sitten kisan. En ole Suomessa eikä ole jälkilähetyksiä. Liekö jossain ladattavissa että voisi katsella vielä tänään tai huomenna?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös