Silk Cut Jaguar
Well-known member
FilmOn "Lo speedille" kyllä riittää meganenkin mikä ei ole paha laatu sekään. Se korkeampi laatu onkin sitten ihan toivotonta.
joo, kai se livellä sit on eri tarkistus - ei toimi nimittäin. aika jännää kyllä, iplayer pelasi ja f1-videot, mutta ei live. mikseivät laita saman tien tuota samaa suojausta kaikkiin?Eikös tossa livessä ollu eri tarkistus nykyjään? BBC1 jos näkyy ni sit kait toimii.
Mulla näyttäs vielä toimivan tuo privoxy + tor noilla torstaina päivitetyillä ohjeilla. :thumbup:
Live videoissa tehdään IP:n tarkistus Flashilla Akamain palvelimelta ja Flash ei noudata kuin IE:n/Windowsin proxyasetuksia, joten homma ei pysty toimimaan Firefoxilla suoraan.joo, kai se livellä sit on eri tarkistus - ei toimi nimittäin. aika jännää kyllä, iplayer pelasi ja f1-videot, mutta ei live. mikseivät laita saman tien tuota samaa suojausta kaikkiin?
Asenna Privoxysta uudempi versio.Ei toimi vieläkään BBC:n katselu. Vidalia ei tykkää noista uusista ohjeista, antaa noottia: "Error: Ignoring unrecognized directive 'forward-socks5..." jokaiselta config-tiedoston riviltä. Tiedoston sisältö on kopioitu suoraan noista uusista ohjeista. :thumbfh:
Maksatko tv-lupaa Britanniaan?:mad_old: BBC :mad_old:
Tottakai mä maksan, en kai mä muuten täällä kiehuisi.Maksatko tv-lupaa Britanniaan?
No kokeile ilman tor ohjelmaa, ei britit sitä tarviTottakai mä maksan, en kai mä muuten täällä kiehuisi.
- Avaa Privoxy ja laita main configurationiin em. litania. Sulje privoxy.listen-address 127.0.0.1:8118
forward-socks5 195.215.37.*:443/send/.*/0 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 torcheck.xenobite.eu/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/mediaselector/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 news.bbc.co.uk/.*.stm 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/iplayer/episode/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/iplayer/playlive/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 news.bbc.co.uk/media/emp/.* 127.0.0.1:9050 .
Siinä ei paljon Privoxyn säädöt auta.Tuskaiset sessiot tänään oli, kun sähköt katkesi Q3:n juuri alkaessa... kesä on aina tällaista.
Samanlaiset fiilikset täälläki päässä oli kun sain pitkän säätämisen jälkeen näkymään. Toivottavasti nyt kisaan asti pysyy viritelmät kasassa =) Olin kyl nii tohkeissaan et katoin jopa vapaatharjotukset, jotka yleensä kierrän kaukaa.Un-F*ckin-Believeable!
Nysse toimii, enkä tarkoita Tampesterin busseja. Britannian lottolähetystä pystyy seuraamaan, enpä olisi uskonut joskus iloitsevani siitä, mutta näin on. :ahem: :thumbup:
Toivottavasti eivät keksi siellä BBC:n päässä mitään uusia ilkeyksiä yön aikana.
Voi iloa, voi riemua. :alppu:
Kiitos neuvoista.