Jurva
Well-known member
Taitaa jäädä katsomatta suorana. Katkeaa jatkuvasti toi streami. Sekä selaimella että VLC:llä.
Niin tarkoitin juuri että jonkun muun kuin ne maikkarin.On. Maikkarin Katsomo hintaan 7€/kilpailu ja 49€/kausi ja ilmeisesti paskalla kuvanlaadulla mukana...
Yhtä paskasti toimii kun VLC.Tämmöisen löysin:
http://atdhe.net/15048/watch-formula-1-bahrain-grand-prix
Asentakaa veetle ja sen jälkeen toimii loistavasti.
Silloinhan huijaa vaan itseään. Jos ei näy nyt, en aio katsoa. Filmon playerkään ei lähde edes päälle, vaikka eilen aika-ajot näkyivät ongelmitta.:mad_old: Hermot menee noiden streamien pätkimiseen. Ei pysty yhtään keskittymään kisaan kun vähän väliä latailee. Kai se on vaan pakko kattoa koostetta ja yrittää olla siihen asti näkemästä tuloksia mistään.
Tai sitten BBC,josta näkyy Live BBC One coverage&drivers view onboard camera&f1 rolling highlights.. :alppu: Ilmaiseksi siis.On. Maikkarin Katsomo hintaan 7€/kilpailu ja 49€/kausi ja ilmeisesti paskalla kuvanlaadulla mukana...
Hah! Minulla ole mitään ongelmia, ja katselen kisoja eikä pätki kuin sekunnin ajaksi 2-3 kertaa kisassa.Karu totuus on, että ilmaistarjonnasta ei kannata odotella ihmeitä ...
Hah kisa on viel kesken, ainakin mun lähteessä...Hah! Minulla ole mitään ongelmia, ja katselen kisoja eikä pätki kuin sekunnin ajaksi 2-3 kertaa kisassa.
No itte en vaivautunu windossia kaiveleen esiin, joten ie ei ollu vaihtoehto.proxy + internet explorer
siinä toimiva yhdistelmä... piti kaivaa vanha windowsrutku esiin, että löyty toi paska selain :nope:
firefoxilla tulee toi "content doesn't seem to be working"
Kuin myös,8/1M yhteys-ja tosiaan kisan aikana ei ole mitään ylimääräisiä ohjelmia päällä.Mitään muuta kuin BBC:n sivu auki.Hah! Minulla ole mitään ongelmia, ja katselen kisoja eikä pätki kuin sekunnin ajaksi 2-3 kertaa kisassa.
Ei se yhteyksistä ole kiinni. 24 megasellakin pätki niin maan prkleesti kunnes kaivoi microsucksin selaimen esiin.Kuin myös,8/1M yhteys-ja tosiaan kisan aikana ei ole mitään ylimääräisiä ohjelmia päällä.Mitään muuta kuin BBC:n sivu auki.