Kiertokanki
Well-known member
eipä toimi ei...ei aukee edes bbc sivut oli proxya tai ei...eikö jumalauta kukaan nörtti vois joskus saada jotai linkkiä tänne mikä toimis? voin maksaa.
Mulla oli avainsana Internet Explorer. Tulikettua en saanut toimimaan millään.eipä toimi ei...ei aukee edes bbc sivut oli proxya tai ei...eikö jumalauta kukaan nörtti vois joskus saada jotai linkkiä tänne mikä toimis? voin maksaa.
Saturday 10 AprilTai siis miltä kanavalta BBC näyttää motogp:n tulevana viikonloppuna suorana?
Jos VLC:stä katsoit niin on turha toivo.Tämä oli hyvä päivä, ei pätkimisiä, toivottavasti sama meno jatkuu huomenna :thumbup:
Onkohan Bbc lisänny kapasiteettia, vai onko katsojia vähemmän, vai johtuneeko lähetysajoista, kun vertaa nykytilannetta kauden avauskisan lähes jatkuvaan pätkimiseen...
Kyllä minulla toimii, vaan eipähän BBC lähetä vapaita.ei toimi BBC torrilla ja privoxylla...ois ollu kiva kattoa harjotukset.
BBC:n nettisivuilta proxyllä. Ohjeet löytynee aika useaan otteeseen viime sivuilta.Oiskohan pitäny maksaa toi kanavapaketti lasku... pistivät sen kortin kiinni just sitten tänään:jaska::jaska: mistähän heemetistä näitä ykösiä näkis ihan ilmaseks...
Jälkimmäinen toimii ainakin minulla.Oisko jollain heittää toimivaa proxya kun aiemmin toimineet proxyt 92.52.125.17:80 ja 92.52.125.20:80. eivät enää pelitä?:eek!:
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm siitä proxylistaa.Oisko jollain heittää toimivaa proxya kun aiemmin toimineet proxyt 92.52.125.17:80 ja 92.52.125.20:80. eivät enää pelitä?:eek!:
Tätäkö meinasit?Saako BBC lähetystä enää 1mb versiona? Toi 2mb versio tuppaa latailemaan paljonkin varsinkin kun kisa alkaa. Ylempänä ollut linkki toimii, mutta on 2mb.