Ilmaiset kisalähetykset netissä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Eipä pelitä. Win7 x64 käyttiksenä, Frameworkki lykättynä ja "this content doesnt seem to be working" tulee aina vaan... :dunno:

edit. Nyt lähti pelittään, varmaan 15 kerta vasta... mutta vain 500kb yhteydellä, ja sekin pätkii pirusti.
pakko löytää kyllä toimiva proxy jostakin....
Viimeksi toimi ongelmitta, nyt ei enää onnistu, vain tätä "this content doesn't seem to be working"iä tulee.
Edit:Ja taas toimii.
On tämä kummallista....
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
joo äsken tosiaan lähti toimiin 500kb, mut pätkäs. nyt ei enään pelitä ollenkaan :D
ei kellään olis heittää toimivaa proxya?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Tälläisellä yhteydellä pelittelee erittäin täydellisesti @ 2M :thumbup:

 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
858
joo äsken tosiaan lähti toimiin 500kb, mut pätkäs. nyt ei enään pelitä ollenkaan :D
ei kellään olis heittää toimivaa proxya?
Mulla meni 30 yritystä. Ehkä tuossa on joku 5min?

Ei kannata sit painaa "avaa uuteen ikkunaan"..
 

Velimasa

Active member
Liittynyt
13.9.2005
Viestit
39
Mikähän mättää kun tuo Tentun softa lykkää mulle pelkän tyhjän ikkunan?
Striimejä saa valittua listasta kyllä, mutta ikkunaan ei tuu mitään, pelkkää valkoista. Käyttis on Vista, ja .NET framework 3.5 on asennettuna
E: toimii toisella koneella o/
 
Viimeksi muokattu:

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Noniin, kaikki toimi hyvin tällä bbcplayer.exellä, ongelma on nyt se että kun sen olen sulkenut ja sulkenut privoxyn, niin mulla pysyy se proxy päällä, ja en voi netissä käydä, muuten kuin että laitan privoxyn päälle.
Miten saan sen kokonaan pois?

EDIT: Joo se ei sitten poistanut IE:n proxeja vaan jouduin ne itse poistamaan sieltä.
Toimii siis taas
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Mikä toi update on ? Kannattaako ladata jos nyt pelittää erinomaisesti?
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Noniin, kaikki toimi hyvin tällä bbcplayer.exellä, ongelma on nyt se että kun sen olen sulkenut ja sulkenut privoxyn, niin mulla pysyy se proxy päällä, ja en voi netissä käydä, muuten kuin että laitan privoxyn päälle.
Miten saan sen kokonaan pois?

EDIT: Joo se ei sitten poistanut IE:n proxeja vaan jouduin ne itse poistamaan sieltä.
Toimii siis taas
Mite hoidit ton ongelman ku mul on nyt sama ongelma. Nettiin en pääse muutenkuin että painan sieltä sen bbcplayer privoxyn päälle ite?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Mite hoidit ton ongelman ku mul on nyt sama ongelma.
Työkalut > Internet-asetukset > Yhteydet > Lähiverkon asetukset > Välityspalvelin > Älä käytä välityspalvelinta lähiverkossa

Tämän toimenpiteen joutuu toistamaan aina katseltuaan hesus christin linkkaamalla softalla BBC-kanavaa.
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Työkalut > Internet-asetukset > Yhteydet > Lähiverkon asetukset > Välityspalvelin > Älä käytä välityspalvelinta lähiverkossa

Tämän toimenpiteen joutuu toistamaan aina katseltuaan hesus christin linkkaamalla softalla BBC-kanavaa.
Kiitos neuvosta!
 

iceman1988

Well-known member
Liittynyt
1.7.2008
Viestit
1416
Avaamalla BBC Player ohjelman ja valitsemalla BBC:n F1-sivuilta haluamansa livestreamin niin saa näkymään myös onboard-lähetykset, driver trackerin, rataesittelyn ja highlights-streamin pätkimättä ja ilman muitakaan ongelmia. BBC Playerin versio 11 toimii myös ongelmitta.

BBC:n F1-videostreamien valitsemiseksi täytyy kuitenkin olla valittuna brittiproxyt käyttöön. Brittiproxyista ainakin mulla on toiminut ykkösten kanssa hyvin 93.174.81.194:3128. BBC Playerin käynnistyksen yhteydessä valittu brittiproxy jää pois ja korvautuu BBC Playerin käyttämällä proxylla, joka kuitenkaan ei tule näkyviin selaimen välityspalvelin asetuksiin. Netistä streameja katsoessa nykimisongelmaa ei ole ainakaan mulla esiintynyt.

Jälkikäteen streameja esim. BBC:n iplayerista katsoessa brittiproxy-palvelimen 93.174.81.194:3128 välityksellä niin kaikki toimii ongelmitta. Ilmeisesti pätkiminen livestreamin kohdalla johtuu proxyn ylikuormittumisesta, kun käyttäjiä on varmasti erittäin paljon katsomassa lähetystä saman proxyn kautta. Jos joku tietää lisää vaihtoehtoisia ja BBC:n F1-lähetysten kanssa toimivia proxyja niin kannattaa listata niitä tänne. Itselläni ei ole tiedossa tällä hetkellä muita BBC:n F1-lähetysten kanssa toimivia proxyja.
 
Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Tenttu-Leenan softa toimii minulla; Hesuksen laittamassa ne samat ongelmat kuin ennenkin. Noh..kiitoksia molemmille kuitenkin :)
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Perkeleen BBC player sitten sanoi sopimuksen irti kierroksen 45 kohdalla eikä suostunut käynnistymään uudelleen. Ei edes koneen boottauksen jälkeen. Eikä toimi BBC:n sivutkaan. Millään proxyllä.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
En tajua mikä teillä kaikilla vaivaa BBC:n kanssa, mulla on hesus christin flash10-softalla toiminut putkeen kokonaiset kaksi tuntia ilman minkäänlaista tökkäystä/kaatuilua! Alotin katsomaan siis siitä BBC:n prerace lähetyksestä!
 

Raitaponi

Well-known member
Liittynyt
3.11.2008
Viestit
821
Bbc playerilla katoin minäkin. Pari kertaa pre-racen aikana piti koittaa yhdistämistä, että alkoi pyörimään. Jatkuvat pätkimiset sain pois, kun heti kuvan ilmestyttyä otin ie:n asetuksista pois ruksin siitä "käytä välityspalvelinta lähiverkossa" (tms) -kohdasta.

Katoin 1 megasta, kun 2 meganen sanoi kokoajan tota "content doesn't seem to be working."
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös