Kyllä munkin toimii, mutta jostain syystä proxy ei aina toimi.Mitä ihmeen dossia käytätte? Mulla toimii hesuksen softa täysin ilman ongelmia ja tykkään joka kisaviikonloppu katella formuloita tälläsellä laadulla...
:alppu:
Kyllä munkin toimii, mutta jostain syystä proxy ei aina toimi.Mitä ihmeen dossia käytätte? Mulla toimii hesuksen softa täysin ilman ongelmia ja tykkään joka kisaviikonloppu katella formuloita tälläsellä laadulla...
Mitä ihmeen dossia käytätte? Mulla toimii hesuksen softa täysin ilman ongelmia ja tykkään joka kisaviikonloppu katella formuloita tälläsellä laadulla...
Sama. Ainoa ongelma on että kuva välillä tokkii ja pätkii, mutta johtunee tor:n noden kuormasta. Muuten toimii kuin junan vessa ja asennus on todella helppoa.Mitä ihmeen dossia käytätte? Mulla toimii hesuksen softa täysin ilman ongelmia ja tykkään joka kisaviikonloppu katella formuloita tälläsellä laadulla...
Katos tost on uus verisio tullu , en oo tiennytkää =)Sama. Ainoa ongelma on että kuva välillä tokkii ja pätkii, mutta johtunee tor:n noden kuormasta. Muuten toimii kuin junan vessa ja asennus on todella helppoa.
http://murobbs.plaza.fi/urheilu/575347-f1-lahetykset-netista-2009-2010-a.html
Hesukselle ja tenttulle kiitos :alppu:
Komppaan. Sillä vanhemmalla bbc_flash10-softalla toimi aina ennen 2M ja 1M, nyt ei toimi kumpikaan.Katos tost on uus verisio tullu , en oo tiennytkää =)
Ite en oo kehannu päivittää omaani koska tää vanha toimii aina ja pelkään jos päivitän tän ni sit ei enää toimi tää.Komppaan. Sillä vanhemmalla bbc_flash10-softalla toimi aina ennen 2M ja 1M, nyt ei toimi kumpikaan.
Ja nyt toi BBCPlayer12 lähti käyntiin viidessä sekunnissa :thumbup: