Silk Cut Jaguar
Well-known member
FilmOn "Lo speedille" kyllä riittää meganenkin mikä ei ole paha laatu sekään. Se korkeampi laatu onkin sitten ihan toivotonta.
Eikös tossa livessä ollu eri tarkistus nykyjään? BBC1 jos näkyy ni sit kait toimii.
Mulla näyttäs vielä toimivan tuo privoxy + tor noilla torstaina päivitetyillä ohjeilla. :thumbup:
Live videoissa tehdään IP:n tarkistus Flashilla Akamain palvelimelta ja Flash ei noudata kuin IE:n/Windowsin proxyasetuksia, joten homma ei pysty toimimaan Firefoxilla suoraan.joo, kai se livellä sit on eri tarkistus - ei toimi nimittäin. aika jännää kyllä, iplayer pelasi ja f1-videot, mutta ei live. mikseivät laita saman tien tuota samaa suojausta kaikkiin?
Asenna Privoxysta uudempi versio.Ei toimi vieläkään BBC:n katselu. Vidalia ei tykkää noista uusista ohjeista, antaa noottia: "Error: Ignoring unrecognized directive 'forward-socks5..." jokaiselta config-tiedoston riviltä. Tiedoston sisältö on kopioitu suoraan noista uusista ohjeista. :thumbfh:![]()
Maksatko tv-lupaa Britanniaan?:mad_old: BBC :mad_old:
Maksatko tv-lupaa Britanniaan?
Tottakai mä maksan, en kai mä muuten täällä kiehuisi.![]()
listen-address 127.0.0.1:8118
forward-socks5 195.215.37.*:443/send/.*/0 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 torcheck.xenobite.eu/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/mediaselector/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 news.bbc.co.uk/.*.stm 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/iplayer/episode/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 www.bbc.co.uk/iplayer/playlive/.* 127.0.0.1:9050 .
forward-socks5 news.bbc.co.uk/media/emp/.* 127.0.0.1:9050 .
Tuskaiset sessiot tänään oli, kun sähköt katkesi Q3:n juuri alkaessa... kesä on aina tällaista.
Un-F*ckin-Believeable!
Nysse toimii, enkä tarkoita Tampesterin busseja. Britannian lottolähetystä pystyy seuraamaan, enpä olisi uskonut joskus iloitsevani siitä, mutta näin on. :ahem: :thumbup:
Toivottavasti eivät keksi siellä BBC:n päässä mitään uusia ilkeyksiä yön aikana.
Voi iloa, voi riemua.![]()
:alppu:
Kiitos neuvoista.