Ilmaiset kisalähetykset netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Axel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Murobbs:n foorumilla joku kirjoitti, että hänellä oli alkanut HDTV-playerissa näkyä viasat motorsport hd -kanava, mulla ei ainakaan semmoista ole ilmaantunut. Onko kellään tietoa, että mitenkä se olisi mahdollista saada näkyviin?

EDIT. Ja sitten jengi näyttää myös vaahtoavan jostain Katsomo Live -ohjelmasta. Mikäli jollain tietoa on, eikä sitä voi näin julkisesti jakaa, niin olisin kiitollinen, mikäli joku vaikkapa yksityisviestillä pistäisi ohjeita tulemaan.

Viimeksi muokattu:
Murobbs:n foorumilla joku kirjoitti, että hänellä oli alkanut HDTV-playerissa näkyä viasat motorsport hd -kanava, mulla ei ainakaan semmoista ole ilmaantunut. Onko kellään tietoa, että mitenkä se olisi mahdollista saada näkyviin?

Pitää päivittää ensin. hdplayer.eu sivulta onnistuu.

EDIT. Ja sitten jengi näyttää myös vaahtoavan jostain Katsomo Live -ohjelmasta. Mikäli jollain tietoa on, eikä sitä voi näin julkisesti jakaa, niin olisin kiitollinen, mikäli joku vaikkapa yksityisviestillä pistäisi ohjeita tulemaan.

ööö ookko kokeillu vaikka heittää googleen ihan vaan: katsomo live :idea:

Saako tuon HD-playerin Viasatin streamin mistään näkymään englanninkielisillä selostuksilla? Kun ainakin mulla käytännössä kaikki muut kanavat näkyy todella hyvällä kuvanlaadulla, mutta Sky Sports F1 on melkosta pikselimössöä, eikä siitä parane vaikka kuinka odottelisi.

_Hyvin_ toimii toi HDPlayer update mulla.

The following files are in use. These files must be closed before the update can continue.

C:\Documents and settings\user\Työpöytä\HDPlayer05\HDUpdate.exe

Juu, no kai tuo tiedosto on käytössä, koska sillähän tuo HDPlayer on kai tarkoitus asentaa.

Sattuisko kellään olemaan linkkiä vanhaan ja toimivaan v0.38 HDTV Playeriin?

Edit. Ei tarvi auttaa enää.
Ongelmani oli Win-XP jonka kanssa tuon uusimman version asennuksessa täytyy muuttaa .exe filun nimeä.
Homma on kuitenkin nyt hanskassa ja valtakunnassa rauha.

Viimeksi muokattu:
Saako tuon HD-playerin Viasatin streamin mistään näkymään englanninkielisillä selostuksilla? Kun ainakin mulla käytännössä kaikki muut kanavat näkyy todella hyvällä kuvanlaadulla, mutta Sky Sports F1 on melkosta pikselimössöä, eikä siitä parane vaikka kuinka odottelisi.

Täällä näyttää pelkkää mustaa ruutua Viasat Motorilla.:confused:

sop

HDTV ei näytä olevan kovin luotettava tänään.

Mutta tämä toimii:

Lataa sopcast (jos ei vielä ole). http://www.sopcast.com/download/

ja kirjoita sopcastin "Address" kohtaan sop://broker.sopcast.com:3912/142339

Kuva on miltei täydellinen, ja täysin ilman pätkintää. Ensimmäisen minuutin video voi hiukan etsiä vauhtia ja nykiä.

HDTV ei näytä olevan kovin luotettava tänään.

Mutta tämä toimii:

Lataa sopcast (jos ei vielä ole). http://www.sopcast.com/download/

ja kirjoita sopcastin "Address" kohtaan sop://broker.sopcast.com:3912/142339

Kuva on miltei täydellinen, ja täysin ilman pätkintää. Ensimmäisen minuutin video voi hiukan etsiä vauhtia ja nykiä.

Kiitokset! Toimii loistavasti. :alppu:

En nyt saanut selvää ketjua lukiessani, että saako katsomon streamia ilmaiseksi enään mistään? voi vastata myös yvllä:)

Latasin tuon sopcastin ja heitin address kenttään mut mitään ei näy.. Täytyy vissii olla lähetys just sillon menossa..

Tietääkö kukaan mistä löytyisi Melbournen kisa netistä? En eilen päässyt ruudun ääreen ollenkaan :(

Status
Ei avoinna uusille viesteille.