Trullinkaasu
Well-known member
Ilotulitusjuttuja mä en jaksa nyt. Mä pelaan shakkia.
En.Oletko pohtinut syyksi mahdollista korkeasta iästä johtuvaa kuuroutumista ja sokeutumista, joka selittää myös mikset edes näe tuota julmettua jyskettä ulkona?
Sama täälläkin, muutama tunti sitten pauke oli melkoinen. Nyt ei montaa rakettia näy eikä kuulu...Hämmentävän vähäistä ollut paukkuminen tänä pänä. Olihan toki tuossa pari tuntia sitten ns. "lasten mehuhetki", mutta nyt on ollut lähes rauhallista.
Ilman muuta. Sehän voi olla Joni "merihädässä" tai sit juuttunut esmes invavessaan!Joku ampunut Vantaanjoen suunnalta jo muutaman minuutin hätäraketteja. Pitäisiköhän lähteä apuun?
Soita 112.Joku ampunut Vantaanjoen suunnalta jo muutaman minuutin hätäraketteja. Pitäisiköhän lähteä apuun?
Mutta ei yhtä paljon kuin vuotta 2016, koska vuonna 2016 oli karkausvuosi joten vuonna 2016 oli yksi päivä enemmän kuin normaalisti, ja koska vuonna 2017 ei ole karkausvuosi, ei päiviä ole yhtä paljon kuin viimeisimmän vuoden, eli vuoden 2016 aikana, joten vuotta 2017 ei tule olemaan yhtään enempää kuin vuotta 2016 vaan itse asiassa vähemmän, koska vuonna 2016 oli karkausvuosi ja vuonna 2017 ei ole.Paljon tätä vuotta vaan muillekin.
Vitsit sikseen.En taida jaksaa. Oletan, että yrittävät siellä joenvarressa vain ns. koijata meikätätiä.
Perkele it is.Vitsit sikseen.
Soitat tai perkele.