vermula
Well-known member
Paitsi Schumacher säätää itse.Jeeves sanoi:Ei ne kuskit niitä autojaan itse säädä. Ei edes Minardilla.
Paitsi Schumacher säätää itse.Jeeves sanoi:Ei ne kuskit niitä autojaan itse säädä. Ei edes Minardilla.
Rellut ja Toyotat on aika luottavaisia. Ei näyttäny vauhtia kellekään. Taitaa olla auto hyvä ja balanssissa luonnostaan :thumbup:kouvotsvoni sanoi:rellut säästävät autojaan aika tavalla..
Toisaalta fiksua; varsinkin jos auto on melko helppo säädettävä. Käyttää sitten moottoria jne. kisoissa hieman riehakkaamminkouvotsvoni sanoi:rellut säästävät autojaan aika tavalla..
No onhan tuolla Zonta aika näkyvästi esillä... ;-)vermula sanoi:Rellut ja Toyotat on aika luottavaisia. Ei näyttäny vauhtia kellekään.
Ja suunnittelee ja kasaa myös. Kentällä on liikkunut huhua että Sumissa olisi myös aerodynamistin vikaa.vermula sanoi:Paitsi Schumacher säätää itse.
Samalla voisi hoitaa varmaan varikkostoppinsa itsekin, että varmuudella menisi millilitralleen oikea bensamäärä tankkiinformulastara sanoi:Ja suunnittelee ja kasaa myös. Kentällä on liikkunut huhua että Sumissa olisi myös aerodynamistin vikaa.
Sentään jotain hyvää, vaikka vauhti olisi saanut tuplasti parantua.Rusina sanoi:
(viimeiseen pisteeseen Friesacherille toisiksi suurin vauhti )
Olisi aika vaikeaa jarruttaa mutkissa ajoissa yli 600km/h:n vauhdeista.kouvotsvoni sanoi:Sentään jotain hyvää, vaikka vauhti olisi saanut tuplasti parantua.
Meinasin vaan, että jos nyt ovat 1-2s saaneet kiinni kärkeä, niin ero olisi saanut pienentyä vielä tuplaten.Rusina sanoi:Olisi aika vaikeaa jarruttaa mutkissa ajoissa yli 600km/h:n vauhdeista.
tiesin kyllä mitä tarkoitit. Noh.. sisäänajoa, kuten tuolla sanottiin.kouvotsvoni sanoi:Meinasin vaan, että jos nyt ovat 1-2s saaneet kiinni kärkeä, niin ero olisi saanut pienentyä vielä tuplaten.
Pedrolla on varmaankin se ens kisassa käyttöön tuleva uus moottorin kehitysversio käytössä.Rusina sanoi:De La Rosalle jokaiselle vauhtimittauspisteelle pohjat.
(viimeiseen pisteeseen Friesacherille toisiksi suurin vauhti )
Tai sitten vanha moottori, mutta siitä otettiin vimeisetkin mehut irti, tai sistten uusi moottori josta otettiin kaikki irti...taiObserver sanoi:Pedrolla on varmaankin se ens kisassa käyttöön tuleva uus moottorin kehitysversio käytössä.
Hieno verbi! Ja monipuolisesti käyttökelpoinen.vermula sanoi:Button salakavalastyi toiseksi
Juurikin sillä kierroksella vimonen shikaani meni ainakin ihan viduiksi.jps sanoi:Kimillä näyttää kaksi ekaa sektoria kulkevan, mutta viimeosellä menettävän 7 kymppää. Eikun säätämään.