Eli Ganassi siis sai tehtyä sopimuksen Hondan kanssa. Nyt se sitten taisi lopullisesti olla bye bye Toyota. Taitaa ensi vuonna olla neljä tallia jotka saavat suoraan käteistä Hondalta, AGR kuitenkin yhä eniten
AGR on ainakin todistanut, että dallara/Honda-paketti on vahva ja Wheldon hyvä kuljettaja. Tosin sarjan parhaimmassa tallissa ajaminen varmaan oli kohtuu helppoa. Ensi vuonna vaan kaikilla on samanlainen moottori (?), joten tulee olemaan kärjessä tiukkaa ja Wheldonilla kova työ mestaruuden puolustamisessa. Tallilla on kyllä kaikki eväät hyvään suoritukseen. Vanhan inssin Mo Nunnin palattua tiimiin voitti Dixon välittömästi Glenillä ja Pantano oli samassa kisassa neljäs.
IndyStar
Anyway, tämä episodi tiputti taas autojen määrää yhdellä (tai oikeastaan kahdella, taisi nimittäin mennä Briscoen työpaikka tässä samalla)
Täytyy katsoa tuota varmistuneiden kuljettajien listaa myöhemmin, mutta yli viidentoista tuskin päästään pitkään aikaan...