Eli kaikki potkiksen pelaajat.- vammautumista näyttelevät potkupalloilijat
Eli kaikki potkiksen pelaajat.- vammautumista näyttelevät potkupalloilijat
Borg on lopettanut, eli nyt uskaltaa jo katsoa.Björn Borg (en vieläkään katso sekuntia kauempaa miesten tennistä)
Heh, urheilija :thumbup:Pertti Kuismanen
Kai pääsarjassa kiekkoilleet on yleensä urheilijoiksi laskettu.Heh, urheilija :thumbup:
Monella tapaa...Heh, urheilija :thumbup:
Hoho, ehkä maailman ainoa, joka rankkaa Selänteen Teemun inhokkiurheilijaksi!Jere Karalahti
Teemu Selänne
Jokerit
Hiihtäjät ja pyöräilijät ja muut mömmöilijät.
Ei minullakaan. Ilman heitä olis Euroopassakin monta sarjaa vähemmän. Minulle on jäänyt tietynlainen kuva Kuismasesta median kautta ja viime kesänä Alastaron varikolla pääsin ekan kerran kuulemaan etäältä miehen tarinoita livenä. Totesin, että parempi pysyä jatkossakin etäällä kyseisestä herrasta. Sitä en epäile, etteikö hän pystyisi myymään vaikka lumilingon Saharaan.Ei minulla mitään rikkaita herrasmieskuskeja vastaan ole
Näiden herrojen itsetunnosta on hyötyä urheilussa. Monilta suomalaisilta se puuttuu ja sitten pelataankin omaa peliä.Alonso
Simon Amman
Ovechkin
Jaahanz. Ilmankos Evilä pääsi listalleni.Näiden herrojen itsetunnosta on hyötyä urheilussa. Monilta suomalaisilta se puuttuu ja sitten pelataankin omaa peliä.
Tommi Evilällä on vähän samaa uskoa omaan tekemiseen, kun noilla ukoilla.
Kui?Näitä onkin muutama.
Suomalaisista nämä:
Heikki Kovalainen
Janne Ahonen
Tommi Evilä
Janne Pesonen
Tero Pitkämäki
*suomi*
:eek!:Näitä onkin muutama.
Suomalaisista nämä:
Heikki Kovalainen
Janne Ahonen
Tommi Evilä
Janne Pesonen
Tero Pitkämäki
Suomessa ei oikein hyvällä itsetunnolla varustettuja urheilijoita osata arvostaa. Mua ärsyttää paljon niitä enemmän sellaiset (kokeneetkin) urheilijat jotka lähtevät arvokisoihin hakemaan arvokasta kisakokemusta ja jäädessään kauas kauden parhaasta suorituksestaan eivät edes näytä pettyneiltä. Näyttelisivät edes.Näiden herrojen itsetunnosta on hyötyä urheilussa. Monilta suomalaisilta se puuttuu ja sitten pelataankin omaa peliä.
Tommi Evilällä on vähän samaa uskoa omaan tekemiseen, kun noilla ukoilla.
Älä suomi norjaa urheilijaa!*suomi*