Internet selain polli & muuta hässäkkää, part 1.07

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mitä käytät eniten?

• Äänestäjiä yhteensä
    62
Kaikkia noista olen kokeillut ja lähes kaikki on kyllä tälläkin hetkellä asennettu, mutta Chrome on noussut ylivoimaisesti omaksi suosikiksi.

Mulla näkyy kuvat jostain syystä, en tiiä miks. Tossa vaihtoehdot järjestyksessä:

IE
Firefox
Chrome
Opera
Safari

Mulla näkyy kuvat jostain syystä, en tiiä miks. Tossa vaihtoehdot järjestyksessä:

IE
Firefox
Chrome
Opera
Safari

Niin näkyy mullakin, ja pirun isolla. Operalla mennään. Firefoxia käyttelen vähän ja viime aikoina oon yrittäny päästä sinuiksi tuon Chromen kanssa.

Tuossa Operassa on muuten yks ärsyttävä juttu, eli kun on tottunut siihen Mozillassa, että osoitteen kirjoittamisen voi jättää melkeinpä kesken, niin Opera ei välttämättä mene perille ilman www. aloitusta. Osalle sivuista kylläkin menee, mutta ei ihan kaikkiin.

Tuossa Operassa on muuten yks ärsyttävä juttu, eli kun on tottunut siihen Mozillassa, että osoitteen kirjoittamisen voi jättää melkeinpä kesken, niin Opera ei välttämättä mene perille ilman www. aloitusta. Osalle sivuista kylläkin menee, mutta ei ihan kaikkiin.
Ihmetyttää, kun jotkut sivustojen ylläpitäjät ei osaa ottaa huomioon tuota.

Opera osaa tuon saman asian kyllä hoitaa, mutta kaikkiin mahdollisiin osoitteisiin ei ole valmiina asetuksia. Tuolta saa viilata, jos ärsyttää:

Network -> Server Name Completion...

Ihmetyttää, kun jotkut sivustojen ylläpitäjät ei osaa ottaa huomioon tuota.

Opera osaa tuon saman asian kyllä hoitaa, mutta kaikkiin mahdollisiin osoitteisiin ei ole valmiina asetuksia. Tuolta saa viilata, jos ärsyttää:

Network -> Server Name Completion...

No nyt kun kävin tuolla, niin onhan siellä täydennyksenä www aloitus. Lopetuksiakin löytyy muutamia (fi,com,net,org)

Chromeahan minä. :thumbup:

Kivan nopea, käynnistyy nopeammin kun Firefox ja sitten tykkään tosta kun se listaa käydyimmät sivut tohon etusivulle.

Tää foorumi ei muuten tässä tapauksessa ole kuin maailma pienoiskoossa:
Web_browser_usage_share.svg

Wikimedia_web_browser_usage_share_2010_10.png

Mitäköhän sekin nyt sitten kertoo tästä foorumista?

Tuossa yks tilasto myös:
Koodi:
	Fin	Global
Firefox	45%	29%
IE	32%	49%
Chrome	13%	14%
Safari	7%	7%
Opera	3%	1%
Suomessa kun tuo IE ei ole niin suosittu kuin toisaalla.

Kunhan et nörtiks hauku.

Miksei tossa kuvassa oo Lynxiä?

Viimeksi muokattu:
Google Chrome on käytössä. Aikaisemmin käytin Firefoxia, mutta sitten se kieltäytyi menemästä nettiin ja vaihdoin Chromeen.