iPad eli elämäsi kesä käyttäjäkokemuksen ihmeellisessä maisemassa

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Istuin arskat päässä tässä terdellä ja avasin iPadin. Tai yritin avata.
Ihmettelin, jotta ruutu pysyy mustana vaikka härveli on ladattu.
Kirosin jo vehkeen alimpaan paikkaan pallolla.

Jossain vaiheessa otin arskat poijjes, ja satuin kokeilemaan uudelleen. Toimi.
Ajjumaleissön, arskoissa oleva polarisaatiosuodatus tms. estää lukemasta pädin ruutua täysin.
Polarisoimattomilla arskoilla samaa ilmiötä ei näyttäydy vaan ruutu pelaa kuten olettaa saattaa.
Kaikenmoista jäynää.

Tähän toijciin voi suoltaa kaikki positiiviset ja negatiiviset käyttäjäkokemukset ihmepadista. Eli enimmäkseen negatiiviset.
Ajatuksia voi myös vaihtaa.

Pähee laite. Pähee.

burb

.
Vaihdan seuraavan riettaan ajatukseni kulholliseen huopanauloja. Myös '91 Sierran takajouset käy.

burb

.
Mulle käy kaikki. Tai eipäs käykään. Heh, vaihdoin ajatuksiani asiasta aivan tost'noin vain että.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Käyttöohjeet

Tervetuloa iPadin käyttäjäksi ja onnittelut jos laite on vain lainassa.

1. Kytke ennakoiva tekstinsyöttö pois päältä.
2. Unohda kiire. iPad ja kiire ei sovi samaan hetkeen
3. Netissä on huikean paljon juttuja, jotka ei toimi iPadin selaimessa. Tämä on hyvä tietää jos yrittää käyttää nettiä laitteella.
4. Rauhoitu ennen laitteen käyttöä ja etenkin sen jälkeen. Jotkut käyttäjät ovat saaneet apua itämaisesta harmoniajoogasta.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Forum toimii ns. Ihan helvetin huonosti ipadilla. Jatkuvaan joutuu painelee päivitysnappia kun sivun lataaminen loppuu itsekseen kesken kaiken.

Jännintä se on viestin lähetyksessä kun ei oikein tiedä lähtikö se viesti vai ei. Jos sillä sitten on mitään väliä.

Myös spotifysofta ipadille on jonkun himorunkkarin tekemä. Viikon olen käyttänyt enkä vielä ole shufflea siihen saanut päälle. Myös reagoi nextin painamiseen yleensä n. 3 sec viiveellä.

Kertakaikkisen paska laite.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Käyttöohjeet

Tervetuloa iPadin käyttäjäksi ja onnittelut jos laite on vain lainassa.

1. Kytke ennakoiva tekstinsyöttö pois päältä.
2. Unohda kiire. iPad ja kiire ei sovi samaan hetkeen
3. Netissä on huikean paljon juttuja, jotka ei toimi iPadin selaimessa. Tämä on hyvä tietää jos yrittää käyttää nettiä laitteella.
4. Rauhoitu ennen laitteen käyttöä ja etenkin sen jälkeen. Jotkut käyttäjät ovat saaneet apua itämaisesta harmoniajoogasta.
Aikalailla juuri näin. Neloskohta varsinkin on tärkeä muistaa. Itse unohdin sen alkutaipaleella ja siitä mua on muistuttamassa asumukseni lastulevyseinä joka pitäis paikata ennen kun tästä pois muutan.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Forum toimii ns. Ihan helvetin huonosti ipadilla. Jatkuvaan joutuu painelee päivitysnappia kun sivun lataaminen loppuu itsekseen kesken kaiken.
Jännintä se on viestin lähetyksessä kun ei oikein tiedä lähtikö se viesti vai ei. Jos sillä sitten on mitään väliä.

Kertakaikkisen paska laite.
Mulla ei ole ilmennyt noita jutskia, sulle on ehkä sattunut naaraspuoleinen laite.
Ei tää kyllä läppäriä korvaa, etenkin jos laitteella on tarve tehdä muutakin kuin pelata live-frisbeegolfia.

No näkeehän tästä telkkariohjelmalistauksen ja sään netistä. Jos niitä ei ole toteutettu flash- tai muulla tekniikalla.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla ei ole ilmennyt noita jutskia, sulle on ehkä sattunut naaraspuoleinen laite.
Ei tää kyllä läppäriä korvaa, etenkin jos laitteella on tarve tehdä muutakin kuin pelata live-frisbeegolfia.

No näkeehän tästä telkkariohjelmalistauksen ja sään netistä.
Juu niin näkee. Mutta esimerkiks koulun lukujärjestystä ei. Ihan sama mitä selainta käyttää niin eipä näytä vasenta reunaa jossa se tärkein, eli päivämäärä näkyy. Mutta kelpaahan sen katsoa puhelimella tai töissä.

Koiruus

Well-known member
Sijainti
Tampere
Loistava laite, ei mitään valittamista. Reilu kaks vuatta sitten ostin ekan (hetki sitten päivitin Airiin) eikä sen jälkeen oo PC:hen tarvinnu koskee.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Loistava laite, ei mitään valittamista. Reilu kaks vuatta sitten ostin ekan (hetki sitten päivitin Airiin) eikä sen jälkeen oo PC:hen tarvinnu koskee.
Ai sä lähdit siihen leikkiin? Mä sanoin Airille, että tunkkinne kun se koitti jos päivittäisin Hannan häneen.

burb

.
Saako täällä retsostella nain... tai siis tuommoisella Samsung Galaxy Tab 3 -laitteella?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Loistava laite, ei mitään valittamista.
Prikulleen samaa mieltä. Missään vaiheessa ei ole ilmennyt minkäänlaisia hankaluuksia.
ok. Teillä on varmaan paremmat pädit kuin mulla ja pyryfoilla.
Lähes päivittäin törmään itse asioihin, joista iPad ei suoriudu lainkaan tai vain hankalasti.

Yksi alati ilmenevä harmi on se, että kaikki yleisessä formaatissa olevat nettivideot ei toistu pädillä. Toistuvasti törmään esim. jonkun nettiuutis-aviisin sivuille, jossa on joku video muka päivänpolttavasta aiheesta. No eihän sitä voi katsoa koska *iPad*. Tai voihan senkin toki katsoa - jos avaa erikseen PC:n sitä varten.

Hermoromahduksen partaalle kuluttajaa ajavia käytettävyyteen liittyviä harmeja en viitsi edes alkaa listaamaan.

Jos on tottunut helmitauluun ja saa iPadin, niin onhan se varmaan aika huikea peli. Mutta esim. modernia läppäriä käyttämään tottuneelle iPad on kuitenkin aikamoinen harppaus takavasemmalle käytettävyydessä. Vähän sama kuin päivittäis matkantekovälineistönsä Passatista mopoautoon.